Foto bij chapter one

'Omie! ik ga even eieren halen' 'Okey schat! niet alles, we moeten om 10 uur weg!' 'key! be right back!' in mijn tuinbroek met laarzen, loop ik naar de stal, raap een paar eieren en sneak even de paarden stal in. 'hee lieverd' ik geef hem een kus op zijn snuit en aai hem door zijn manen. Torrens heb ik een jaar geleden gekregen van de buurman omdat ik geholpen had met de bevalling. Montana, de moeder overleed een week na de bevalling. ik schrik van een stem achter me. 'hee schoonheid' het is Justin. Justins ouders wonen in de vila achter onze weide, wij huren hun grond. in ruil voor de grond mag Darsej hier staan. al sinds hij hier woont heb ik een crush op hem. alleen heeft hij een vriendin.. hij zegt dat ze eigenlijk heel erg op mij lijkt, als zusjes. toen hij dat zei moest ik heel hard lachen. maar hij leek zo serieus dat het eigenlijk een beetje eng werd. hij aait haar door haar manen en draait zich daarna om naar mij. 'heej, jij ook hier?' 'jah, blijkbaar' ik merk dat ik rood wordt maar ik probeer het een beetje te verbergen. blijkbaar lukt dat niet want hij schiet in de lach. ik ook, alsof ik niet echt weet wat er is. maar dat weet ik wel. 'eum ik moet terug naar huis' 'ik zie je nog wel' zegt hij. natuurlijk! hij ziet me elke dag. 'ja denk het wel' waar zit ik met mijn hoofd! ik loop langs hem heen de stal uit.

Reageer (1)

  • FlyOnTheWall

    snel verder astjeblieft !! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen