6. Hide & Seek (Part 1)
Ellie Mahon
Met een gelukkige blik kijk ik omlaag naar de all acces kaartje dat om mijn nek hangt. Een cadeautje van mijn oom Preston, voor mijn verjaardag, en mag ik naar een concert komen van One Direction. Wat slechts een deel van mijn verjaardagscadeau is. Ik mag ook nog eens een week lang mee op tour. Nu kan ik alleen maar hopen dat ik straks niet ga gillen als ik de jongens zie. Nee, Ellie, het zijn gewoon jongens. Van vlees en bloed.
“Ellie?” Preston komt op me af en meteen sla ik mijn armen om hem heen.
“Echt het beste cadeau ooit,” zeg ik in de omhelzing tegen mijn oom. “Door dit cadeau stel je geheel nieuwe grenzen. Hoe wil je hier volgend jaar overheen?”
“Geen idee, maar we zijn in de buurt met de tour en ik weet dat je enorm fan bent van de jongens,” lacht Preston en pakt hij mijn hand vast. “Kom, ik zal je voorstellen aan de jongens.” We lopen door een gang en zie ik naamborden hangen bij deuren. Kleedkamer, keuken, beveiliging en zelfs een ruimte voor 5 Seconds of Summer, die hun voorprogramma zijn. Allemaal met het logo van One Direction bovenin de hoek. Daarna staan we bij een deur waar in grote letters One Direction op staat. De kamer voor de jongens zelf. “Wel een waarschuwing want ze kunnen zich soms als kleine kinderen gedragen.”
“Dat geeft niet,” schud ik mijn hoofd en gebaard hij dat ik de deur open kan doen. Net als dat hij een grijns op zijn gezicht heeft. Als ik de deur open heb, zie ik drie jongens languit op de bank liggen en dat ze een FIFA tegen elkaar spelen. De andere twee spelen weer tafeltennis tegen elkaar.
“Jongens,” begint Preston dan en wordt het spel op pauze gezet. Vijf gezichten draaien zich om naar ons. “Ik wil je voorstellen aan...”
“Hier kun je nooit meer overheen,” reageer ik en kan ik me niet voorstellen dat het echt de jongens van One Direction zijn. Tegelijk omhels ik mijn oom weer. Ongelofelijk dat hij dit voor me gedaan heeft.
“Ik kan me echt nog wel een paar dingen bedenken,” knipoogt Preston naar me.
“Wow, hallo beautiful,” is de reactie van Harry en omhelst hij me kort. Samen dat hij me een kus op mijn wang geeft.
“Hallo georgeous,” zegt Niall weer met een duidelijk Iers accent. Ik kan het niet helpen dat ik giechel als een twaalfjarige.
“Jongens, dit is Ellie,” stelt Preston mij nu voor aan hen. “Mijn nicht en vorige week was ze jarig.” Hij zucht even. “Als hij,” mijn oom wijst naar Harry. “Nog charmanter wordt dan normaal, haal je mij erbij. Hou je in Styles, ze is familie.”
“Hé?” Beledigt laat Harry zijn schouders zakken. “Ik ben gewoon aardig en beleefd. Wat is daar mis mee?”
“Zullen we een spel gaan spelen dat ze mee kan doen,” stelt Louis voor.
“Ja,” lachend loopt Niall terug om de Xbox uit te zetten.
“Truth or dare, spin the bottle of...”
“Verstoppertje, deze plek is gigantisch en dan duurt het ook wat langer. De show is vanavond pas,” roept Louis uit. Waar een enthousiaste Harry zich bij voegt.
“Oké, wie gaat er tellen?” Ik kijk kort achter me. Om te zien dat Preston weg gaat.
“Zayn,” wijst Niall meteen. “Ik was hem de laatste keer en daarvoor was het Liam en Harry.”
“Waarom ik,” protesteert Zayn. “Degene die het voorstelt zou hem moeten zijn en dat is Louis.”
“Nee, ik doe het de volgende keer wel.” Het is te zien dat Louis even naar Harry kijkt en knipoogt. Met een grom stemt Zayn toch in. Al kan ik het niet helpen om te denken wat die knipoog te betekenen had.
“Ik tel tot vijftig...”
“Als je in tientallen gaat tellen, tot honderd, Zayn,” schud Louis zijn hoofd en staat Niall bij de deur. Samen met mij. Klaar om weg te rennen. Waar zou ik me kunnen verstoppen? Opeens staan we in de gang en doet Zayn de deur dicht. Eerst rennen we gezamenlijk richting het midden van het stadium. Waar het podium zich bevind. Om daar allemaal een andere kant op te gaan. Voorzichtig om me heen kijkend, zie ik niemand en spring ik over het hek. Onder het podium lijkt me ideaal. Volledig afgeschermd en moeilijk om te komen. Perfect. Ik zoek een opening en loop ik zo ver mogelijk naar voren.
Wanneer ik helemaal vooraan ben, zie ik iets bewegen. Het is net donker genoeg dat ik niet eens kan zien wie of wat het is. Zolang het Zayn maar niet is. Anders heeft hij me wel erg snel gevonden. Ik buk even en dan zie ik weer iets bewegen. Er is hier iemand. Gelukkig ben ik niet te snel bang uit gevallen.
“Hé, wie is daar? Zayn,” klinkt een Ierse stem. Niall.
“Nee, Ellie,” reageer ik zacht en zie ik hem nu liggen. “Dit leek mij ook wel de ideale verstop plek.” Ik ga naast hem zitten. Al trekt hij me zonder aarzelen omlaag in zijn armen.
“Ja, hé, dat dacht ik dus ook,” glimlacht hij. “Dus je bent Prestons nichtje.”
“Ja,” antwoord ik en ga ik op mijn zij liggen.
“En je bent net jarig geweest. Hoe jong ben je,” wilt hij weten en kijken een paar lichtblauwe ogen mij nieuwsgierig aan.
“Ik ben twintig geworden,” geef ik antwoord en trekt Niall me dichter tegen hem aan. Net als dat hij mijn arm op zijn borstkas legt.
“En werk je, of studeer je?”
“Allebei,” grinnik ik zacht. “Door de weeks zit ik op de universiteit en 's avonds heb ik een bijbaantje,” vertel ik. “En wat zou jij nu doen als je niet in de band zou zitten?”
“Altijd lastig om antwoord op te geven.” Hij denkt na. “Maar ik denk wel dat ik op de uni zou zitten,” knikt hij dan. “Al zou ik niet weten wat ik wil studeren.” Het volgende moment legt Niall mij op mijn rug en komt hij boven me hangen. “Wat studeer je?”
“Literatuur en muziek,” zeg ik.
“Waarvoor muziek? Zing je?” Zijn ogen lijken bijna licht te geven in het donker.
“Nee, maar ik speel wel een paar instrumenten,” schud ik mijn hoofd. “Op zaterdag en zondag leer ik iemand piano spelen.”
“Ellie, mag ik je een kus geven,” komt het brutaal en toch wat onschuldig over zijn lippen. Onwillekeurig lik ik over mijn lippen en knik ik langzaam. Breed glimlachend brengt Niall zijn hoofd omlaag en vlak voor onze lippen elkaar raken, doet hij zijn ogen dicht. Bijna op hetzelfde moment als dat ik mijn ogen dicht doe. Eerst kust hij licht mijn onderlip en voel ik zijn hand in mijn nek. Dan liggen zijn lippen op de mijne en tikt zijn tong tegen mijn lippen. Vragend om toestemming. Welke ik hem geef en zachtjes streelt hij mijn tong. Tegelijk dat hij mijn mond verkent en doe ik hetzelfde bij hem. Vanzelf leg ik mijn armen om zijn nek. Hoewel Niall eerst nog boven me hing, komt hij voorzichtig op me liggen en trek ik hem nog dichterbij. Na een paar minuten stopt hij de zoen en tilt hij zijn hoofd op om me aan te kijken. Een glinstering is te zien in zijn ogen. Ik slik moeilijk als hij zijn heupen over de mijne wrijft. Helemaal omdat ik wat kan voelen en draai ik ons om. Nu ligt Niall op zijn rug en kijk ik omlaag. Waar een lichte bobbel te zien is. “Je windt me op, ja,” zegt hij met een blos op zijn wangen. Sprakeloos kijk ik terug omhoog. “Zou je verder willen dan?” Nu bloos ik door zijn woorden. En dat terwijl ik een keer een relatie gehad heb.
“Eigenlijk wel,” beken ik zacht. Meteen komt hij half omhoog en slaat hij zijn armen om me heen. Om mij bovenop hem te trekken en langzaam duwt hij mijn shirt wat omhoog. “En jij? Ik dacht dat jij jezelf bewaarde voor de ware,” fluister ik en drukt hij een kusje op mijn neus.
“Die heb ik nu gevonden en ligt in mijn armen.” Zijn hand ligt onder mijn kin en tilt hij mijn hoofd op. “Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat Holly mijn eerste was. Niet doorvertellen, alsjeblieft. En jij dan?” We rollen weer om en lig ik weer op mijn rug.
“Ik heb een relatie gehad toen ik zeventien was. Dat is nu alweer een jaar uit.” Ik bijt op mijn lip. “Je bent niet mijn eerste.”
“Zo ben je nog meer onweerstaanbaar, gorgeous,” zegt hij. Opnieuw drukt hij zijn lippen op de mijne. Zoenend glijden zijn handen onder mijn shirt naar mijn borsten. Vervolgens laat hij me weer los en schuift hij mijn shirt verder omhoog om het uit te trekken. Met lichte vlinder kusjes gaat Niall over mijn buik omlaag en stopt hij bij de rand van mijn broek. Omdat hij toch even op zijn knieën zit, trekt hij zijn shirt uit en maakt hij mijn broek los. Waarop hij mijn handen naar zijn broek leidt en maak ik de knop los. De bobbel wordt steeds meer zichtbaar en stroopt hij zijn broek af tot aan zijn enkels. Zijn boxer staat wel erg strak. Het volgende moment hangt hij weer boven me en streelt zijn hand mijn borst over mijn bh. Ik maak mijn rug hol naar hem en verdwijnt een hand direct omlaag. Om met een hand mijn bh los te maken. “Je bent zo mooi, schat.” Dan raak ik mijn bh kwijt en zie ik in zijn ogen een geduldige en liefdevolle blik. Eentje die mij volledig geruststelt en trekt Niall langzaam mijn broek uit. Ik lig nu in mijn slip onder hem en heeft hij alleen zijn boxer nog aan. Juist dan trekt hij me omhoog en zie ik dat hij zijn trui over de grond legt. “Beter voor je rug,” mompelt hij met zijn lippen tegen de mijne. Alweer dat hij me op mijn rug legt en kan ik zijn trui onder mijn rug voelen. Ik wrijf mijn heup over de zijne en hapt Niall naar adem. Strelend en licht kussend gaat hij omlaag over mijn hals, sleutelbeen, borsten en buik naar mijn slip, die hij met twee handen over mijn benen trekt. Gelijk zoek ik zijn ogen en ligt zijn hand om mijn pols. Waardoor ik rechtop zit. “Trek maar uit, sweety.” Ik slik even en haak ik mijn vingers om de rand van zijn boxer. Omhoog kijkend naar hem trek ik zijn boxer omlaag. Een zacht geluidje zorgt ervoor dat ik wat omlaag kijk. Hij is best groot. Toch maak ik me geen zorgen. Zelf doet Niall zijn boxer helemaal uit en komt hij terug op me liggen. Heel even zoenen we en gaat hij steeds lager. Van schrik hap ik naar adem als ik zijn tong tussen mijn dijbenen voel. Mijn hemel. Nooit gedacht dat hij dat zou doen. Heerlijk. Zijn vingers spreiden mijn schaamlippen en duwt hij zijn tong iets naar binnen. Ik kreun zacht en woel ik met mijn handen door zijn haar. Nu begint hij ook nog te sabbelen, kussen en likken tegelijk. Hij is heerlijk en geweldig.
“Niall,” breng ik uit en weet ik mijn stem zacht te houden. Door het genot voel ik een kloppend gevoel in mijn onderbuik en verspreid zich steeds meer. Dan duwt hij ook nog eens een vinger in me. Bijtend op mijn lip duw ik zijn gezicht meer tussen mijn benen. Alsof hij mijn ademhaling in de gaten houdt, stopt hij opeens als ik hijg. “Waarom... stop je.” Teleurgesteld kijk ik hem aan maar dan ligt hij tussen mijn benen.
“Omdat ik het zelf niet lang meer vol hou,” bekent hij wat buiten adem. “Ellie, ik heb geen bescherming bij me. Is het veilig?”
“Ja,” knik ik. “Ik ben aan de pil.” Of een variatie daarvan. De echte uitleg kan hij later krijgen. Het belangrijkste is dat het veilig is. Een grijns is te zien en streelt zijn hand over mijn knie, die hij omhoog trekt. Zoenend plaatst hij zich voor me en komt hij voorzichtig in me. Mijn handen gaan over zijn rug naar zijn billen. Onder mijn handen, voel ik dat Niall zijn spieren aanspant en stoot hij in een keer in me. Kreunend in mijn mond, gaat een hand van hem lichtjes over mijn buik naar mijn borst. Waarop hij mijn tepel begint te verwennen. Hard gaat hij niet en kust hij mijn hals. “Niall, geen...” Ik kreun binnensmonds. Niemand mag ons hier vinden. “Geen zuigzoen... Anders...”
“Anders heb ik een probleem,” mompelt hij en voert hij het tempo op. Ik kan alleen nog maar knikken. “Geen... nagels... in mijn... rug.” Na elk woord hijgt hij en weet ik dat ik ook geen sporen bij hem achter mag laten. Wel bijt ik licht in zijn oor en sabbel ik op zijn oorlel. Wat me een kreun oplevert van Niall. “Baby.”
“Niall.” Ik krom mijn rug iets en liggen mijn handen op zijn heupen. Alsof hij op mij gewacht heeft, gaat hij nog wat sneller. Geen moment later versplinter ik rondom hem in miljoenen stukjes. Tegelijkertijd druk ik mijn lichaam tegen de zijne en slaat hij een arm om mijn nek.
“Ellie,” fluistert hij schor in mijn oor. Een paar stoten volgen nog en dan ligt hij stil. Niall schokt duidelijk over zijn lichaam en heeft hij eveneens zijn orgasme bereikt. “Mijn lieve, mooie Ellie,” begint hij als hij weer normaal ademt. “Wil je mijn vriendin zijn?”
“Ja,” reageer ik. Nog even blijven we samen liggen en drukt hij soms een tedere, lieve kus op mijn lippen of neus.
Reageer (2)
I like it
7 jaar geledenWauw. Dit is echt goed!
8 jaar geleden