Pov Amber

Daar stond ik dan alleen in de kamer. Aan het bed van Brendy... Ik zucht en haal een haarlok uit mijn gezicht.
Ik ga naast het bed zitten en kijk der aan. Tranen prikken achter mijn ogen... "heb er een zooitje van gemaakt meid" fluister ik zacht
" Ik gaf Bill de schuld wat ik niet mocht doen," slik ik. Haar lichaam licht stil en de aparaten waar ze aan vast hangen zoemen.
Voorzichtig neem ik der hand vast en kijk der aan. Ik kon der niet helpen dit machteloos gevoel moet Tom ook voelen. Hij zat hier de helle tijd had respect voor hem. Ik schrik op als ik de deur hoor open gaan. Ik blijf Brendy aankijken het zal toch Tom zijn die weer terug is.
Ik hoor de voetstappen achter me en zucht
" Tom als je wilt dat ik ga" zeg ik moeizaam. " waarom? " hoor ik de stem van Bill en draai me geschrokken om.
" Waarom ben je terug om me nog meer te verwijten " zegt hij en zie tranen in zijn ogen staan.
Ik ga staan en kijk hem aan. " het spijt me ik denk dat de stres me te veel werd" zeg ik met zelfvertrouwen. " dan had je geen zangeres moeten worden" zegt hij bot en gaat de kamer uit Gevolgt door Tom die binnen komt. Ik ga weer zitten en kijk Brendy aan.
" blijf je nog lang" hoor ik Tom zeggen. " ga maar naar huis en rust eens goed uit ik blijf vanacht hier" fluister ik stil. Tom kijkt me vermoeit aan en knikt dan.
" oké is goed maar hou me op de hoogte als er iets is" zegt hij stil en neemt zijn jas en verlaat de kamer

Reageer (1)

  • Luckey

    oh boy
    snel verder please

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen