Wat was het geweldig om deze te schrijven. Tijdens mijn werk stiekem een papiertje nemen en lekker denken van hoe ik deze 'make out scene' in elkaar zou steken, de klanten moesten eens weten, haha. Maar goed, ik vond dat het althans tijd was om wat meer intieme spanning in te steken en kijk eens aan. Een flirterige Newt!
Ik hoop althans dat je hem leuk vind!
Ik wil me ook nog even verontschuldigen dat ik zolang niet meer heb geschreven, maar ik geloof dat de inspiratie even helemaal weg was en ik ook niet echt zin had om te schrijven. Gelukkig zit ik er voorlopig weer goed in en zal ik de volgende zo snel mogelijk online zwieren!
Greets Arybak ^^

Anne | Newt



Het was nu bijna een volledige week geleden en alsnog was Newt er op één of andere manier in geslaagd om Anne's professionele houding geheel in de war te schoppen. Onopgemerkt ontdeed ze het zicht van een kleine snede in haar wijsvinger, wanneer ze plotseling geheel werd overspoelt door Newts verschijning. Geheel ontdaan van haar eigen stommiteiten legde ze het mesje zeer voorzichtig op het ijzeren tafeltje en draaide haar gestalte gealarmeerd richting hem toe. Anne drukte haar mondhoeken enkele centimeters de lucht in en vertwijfeld behield ze een kleine afstand tussen haar en Newt.
      "Weet je, dit terrein is tot in de kleine puntjes uiterst gevaarlijk." De ironische toon in zijn stemgeluid weerhield gelukkig de nervositeit waarmee hij op dit moment enorm liep te vechten en ondanks hij dit geheel met opzet had gedaan, grinnikte hij zijn eigen stommiteiten weg. Vervolgens verwijderde hij zijn handpalm voorzichtig van zijn rechterarm, zijn gelaatsuitdrukking plotseling zeer gespannen. Een gapende wonde, die precies net boven zijn pols startte en pas helemaal in het midden van zijn onderarm eindigde, verhuld door een donkerrode vloeistof bedekte zijn trillende arm. Wederom ontstond er een gespannen uitdrukking op zijn gezicht, waarbij hij voor enkele seconden zijn ogen dicht kneep, een steek dat net langs de lijnen van zijn wond raasde.
      "Ik had gedacht dat het ongedierte me ooit wel zou vatten, maar shuck... Ik geloof dat de planten hier de gevaarlijkste soort zijn," antwoordde hij bedachtzaam, opnieuw een grinnik over zijn lippen rollend. Zijn bruine kijkers staarden vervolgens onophoudelijk naar Anne's zenuwachtige houding en ongemakkelijk drukte ze haar tanden in haar onderlip. Onvermijdelijk stroomde het bloed langs haar aderen ontzettend snel naar haar wangen toe, waarbij deze al snel bedekt werden met een lichtroze tint.
      Ze had echter nooit gedacht dat er ooit een jongen zou verschijnen die er in zou slagen om haar dominante gedrag en haar oprechte gedachten te laten verdwijnen. Dat hij deze eigenschappen in zijn handpalmen hield, dat hij uiteindelijk alle touwtjes in handen had. Dat hij maar één keer aan een willekeurig touwtje hoefde te trekken en ze zomaar van de Anne die sterk in haar schoenen stond, naar een Anne veranderde die geheel verloren was aan een onbeantwoord verlangen. Het was ook gewoon onwerkelijk om te beseffen dat net zijn nonchalante gedrag de oorsprong was geweest dat telkens haar nervositeit deed opwekken. Dat Newt zijn klungelige handelingen er net voor zorgde dat ze geheel als een idioot glimlachte. En dan wilde ze absoluut niet denken aan zijn charmante, bruine kijkers die altijd overgoten waren met een enorme, interessante uitstraling. Zijn volle lippen die altijd enkele millimeters verleidelijk openstonden, zoals altijd gehuld in een zeer verleidelijke grijns. Deze handeling was een moordend vuurwapen dat haar hart opzettelijk tegen elke centimeter van haar borst liet beuken. Moordend, maar o zo verslavend.
      Geforceerd duwde ze haar rechtermondhoek enkele centimeters de lucht in en ontdeed hen beiden van de kleine afstand, die zo een twee meter bevatte. Voorzichtig legde ze haar tengere vingers rondom Newts wonde en schatte de schade van zijn verwonding. Haar vingertoppen gleden langzaam langs de lijnen van de wonde en ongecontroleerd schalde er een zachte kreun in haar vertrek.
      "Ik geloof eerder dat jij de gevaarlijkste soort op dit terrein bent," mompelde ze zo sereen mogelijk, hopend dat ze haar verlangens tevens hem niet zomaar aan het blote oog liet zien. Helaas leek haar gezag niet geheel opgemerkt te zijn en was Newt werkelijk onder de indruk van de lichte wending die dit gesprek plotseling kreeg. Daardoor drukte hij zijn wenkbrauwen strijdlustig de lucht in en vestigde zijn ogen doordringend, doch geamuseerd neer op Anne's gelaat.
      "Dat heb je anders wel zeer snel ondervonden, Anne," zei hij geamuseerd, zijn woorden uiterst effectief. Betrapt keek ze op naar zijn verleidelijke grijns en onvermijdelijk kleurde haar wangen nog net dat tikkeltje meer roze. Haastig keerde ze Newt de rug toe dat haar een tijdje gaf om haar lichaam, maar vooral haar emoties weer in bedwang te houden. Want god, wat wilde Anne hem nu zo graag zoenen. Wederom perste ze haar kiezen in de binnenkant van haar wang en zocht gedesoriënteerd haar weg naar het materialenkastje.
      Geconcentreerd drukte ze het puntje van haar tong tegen haar onderlip aan, waarbij ze het doekje, gedoopt in een vleugje alcohol, zeer voorzichtig tegen zijn wonde drukte en de donkerrode vloeistof zeer langzaam op zijn huid verdween. Meteen kneep Newt zijn ogen dicht en weerhield het net niet om een kreun te onderdrukken. Vervolgens slaagde hij er in om een zachte grinnik over zijn lippen te laten glijden en rustig weer zijn bruine kijkers te openen. "Anne en haar magische vingers," mompelde hij zachtjes, terwijl hij toekeek hoe geconcentreerd ze haar handelingen uitvoerde. Glimlachend verwijderde ze haar ogen van zijn wonde en keek op naar Newt, zijn gezicht plotseling gevaarlijk dichtbij. De lucht om hen heen zinderde van de elektrische spanning en de wervelwind aan emoties zorgde ervoor dat zowel Anne en Newt het heel erg moeilijk hadden om hun zelfbeheersing onder controle te houden.
      De donkerbruine tinten in zijn ogen leken van dichtbij weliswaar nog spectaculairder te zijn en de passionele toets overgoot zijn irissen tot in de kleine puntjes. Zijn lippen waren nog maar enkele centimeters verwijderd van die van Anne en net toen Newt zijn beide lippen in een onweerstaanbare grijns trok, was dat het laatste seintje geweest dat haar verlangens eindelijk toegang bood naar de realiteit. Ze gaf zich totaal over aan haar menselijke instincten, die volgens haar, al veel te lang naar aandacht schreeuwde en liet haar lippen op de zijne neerdalen. Een enkele vederlichte aanraking was genoeg om de verlangens in hen beiden aan te wakkeren. De kus bleef lief en rustig, maar weerspiegelde toch gevoelens van eeuwige lust die Anne van binnenuit opvraten. Elke cel in haar lichaam werd er van bewust hoe de wervelwind aan emoties langs de gevoeligste puntjes van haar lichaam raasde en onwillekeurig versnelde ze het tempo, waarbij Newt de zoen een tikkeltje verstoorde. Hij drukte zijn lippen ongestoord in een zwakke grijns en ongeacht haar roekeloze gedachten, wierp ze haar beiden beiden armen dominant rondom Newt zijn nek. Vervolgens paradeerde Anne's lippen gewillig mee met die van Newt en ook al leek het of er al uren verstreken waren, doch trokken ze beiden na enkele minuten terug, geheel buiten adem.
      "Wat is dit," sputterde ze heel zachtjes uit, haar lippen in een voldane grijns gehuld.
      "Wat jij ook maar wilt, wat dit is," antwoordde hij fluisterend, voordat hij met een laatste vederlichte zoen van haar weg trad en Anne geheel sprakeloos achter hield.

Reageer (3)

  • Kjalaney

    AgdjdLd, I love it Raansie!

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Oh dear, I love it!
    Thank you so much!
    +kudo

    8 jaar geleden
  • 160917

    Cute. Dit is weer een kudo waard!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen