Foto bij 18-01-'16 × 124 days to go

124 days to go × Luke quote

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Culloden

    Ik had het gisteren zo ontzettend koud, niet echt bevorderend voor het studeren. Heb zelfs in mijn badjas geslapen met een fleecedeken en mijn gewone dekens.

    Ik ben dan wel te laat: maar toch nog veel succes met die woordjes! (;

    8 jaar geleden
  • VeerleClifford

    Ik had gister een examen dat wel goed ging. Maar het is zo zo zo zo zo zo koud. Deze kou is gewoon niet leuk meer.

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    Ik heb me voor het eerst in m'n hele schoolleven verslapen, dus niet zo best lol :')
    Nog succes met leren! (:

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Ik hoorde vandaag op de radio dat het volgende week pas blue Monday is?
    Maar ik heb tot acht uur op school gezeten vanwege de open dag. Wat dus betekent dat ik ongeveer zeven uur non-stop aan mijn tekening heb gewerkt en ik ben nog steeds niet klaar :/ Ik mocht trouwens wel vierde uur beginnen, dat was wel leuk (later bleek dat de eerste twee uur tekenen toch doorgingen, maar op het rooster stond van niet).

    Succes nog met je woordjes en andere toetsdingen!

    8 jaar geleden
  • awsten

    Die blijft toch geweldig :')
    Goh, ik heb enkel gestudeerd en het is echt onmenselijk koud brrr, ik liep er als een menselijke burrito bij, gewikkeld in een deken :')

    Nog veel succes met de woordjes!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen