Aankomst in Amsterdam Class.
Justin's pov:
Opgelucht ademde in uit. Ik dacht even dat ze ging zeggen dat ze liever alleen op een kamer wou liggen, en dat mijn moeder bij me moest komen liggen!
Gelukkig zei ze dat ze het niet erg vond om met me op een kamer te liggen.
We hadden toch twee kamers met een tweepersoonsbed.
Ik pakte de sleutel van mam aan en liep snel naar onze kamer, met Chloë achter me aan.
'Back here in a half hour, Justin en Chloë!'
'Yes, mom!'riep ik terug.
Onze kamer was op de eerste verdieping, die van mam op de begane grond.
Ik stak de sleutel in het slot en hield de deur uitnodigend open voor Chloë.
Toen ze binnenstapte met haar tas, viel haar mond van verbazing open.
'Wa-auw!'
'Wat?'vroeg ik. Verbaasd keek ik rond. Dit was toch maar een gewone kamer? Ze was niet echt groot of zo. En veel luxe was er ook niet.
Niet dat ik dat nodig had, maar meestal werden er voor ons wel luxueuzere hotels geboekt.
'Dit is geweldig!'zei ze terwijl ze naar het bed liep en erop neer plofte.
Ik lachte. 'Geweldig?'
'Ja! Het is hier zó groot! En zó luxueus!'
Meende ze dat nu? Nou ja, waarschijnlijk zou ik het vroeger hier ook wel reusachtig hebben gevonden als hotelkamer, maar nu was ik er al een beetje aan gewend.
'Vind je?'vroeg ik terwijl ik naast haar op het bed neerplofte.
'Jhaa!' Ze ging terug liggen en ik porde haar in haar buik.
'Aah' Ze schoot terug overeind.
'Justiin!'riep ze.
Ik lachte. 'Come on! We moeten ons klaarmaken!'
'Goed.' Ze pakte haar tas en trok er haar twee broeken uit. Ze hield ze voor me.
'Welke?'vroeg ze.
Ik haalde mijn schouders op.
'Ga je een andere broek aandoen?'vroeg ik verbaasd.
'Natuurlijk!'Ze rolde met haar ogen. 'Jongens,' zuchtte ze.
Ik lachte. Ik wees naar de jeans. 'Pak die dan.'
'Oké.' Ze grijnsde. 'Mmh... Waar moet ik me omkleden? Een badkamer mist deze luxueuze hotelkamer wel hoor.'
'Helemaal niet!'zei ik. Ik gebaarde naar de deur naast de kast. 'Daar is de badkamer.'
Ze liep snel naar de deur met haar broek en de T-shirt die ik bij haar thuis had gekozen.
Toen ze de deur opendeed stond ze even stil en toen ze binnenliep, hoorde ik nog 'Wauw! Dit is overdreven.' voor ze de deur achter zich dichttrok.
Ik grijnsde. Dit was ze duidelijk niet gewend.
Ik trok snel een andere broek aan terwijl Chloë toch nog in de badkamer bezig was. De T-shirt hield ik aan, wetend dat ik straks op het concert toch weer nieuwe kleren zou moeten aandoen.
Toen Chloë buitenkwam, grijnsde ze.
'Toevallig! Had je die broek daarnet ook al aan?'
Ik had niet gedacht dat ze zoiets zou merken.
Ik grijnsde. 'Tuurlijk. Ik zei toch dat ik niet van broek ging veranderen?'
We barstten samen in lachen uit.
Reageer (2)
ik hoop dat ze snel met elkaar krijgen :$veder
1 decennium geledenverder.(aa)
1 decennium geleden