Zo snel mogelijk heb ik een nieuw hoofdstuk gemaakt
Trouwens soms kunnen de namen van hoofdstukken heel raar klinken maar ik ben niet zo heel goed in dat soort dingen
Net als namen verzinnen

Will reed ontspannen overeen bospaadje toen hij bij het meer kwam zag hij dat er iemand zat. Hij zuchtte "Hé jij daar bij de waterkant" riep Will en galoppeerde er heen "Wat doe jij hier?" De jongen "Ehh ik zit hier en gooi steentjes in het water" Will rolde met zijn ogen "Nou dan mag je me vertellen hoe je heet" De jongen stond op en klopte het aarde van zijn broek "Thomas" Will gromde "Wat heeft iedereen toch met die naam Thomas" De Thomas keek verward "Hoe bedoelt u"? Will keek hem boos aan "gaat je niks aan" "En mag ik nog je echte naam horen" Thomas keek nu nog verwarder "Thomas is mijn echte naam, en zou ik mogen weten waarom u denkt dat het niet mijn echte naam is" Will bromde wat "Nou volg me maar dan laat ik het je zien" Na nog niet eens een uurtje lopen voor Thomas en rijden voor Will, komen ze bij Jenny's restaurant. Will klopt op de deur, en niet veel later horen ze de stem van Jenny "We zijn gesloten kom vanavond maar terug" "Jenny ik ben het" roept Will terug. Jenny doet de deur open "Ohh jij bent het, kom maar binnen"
"Kan ik iets voor je doen Will" vroeg Jenny "Nou ik zou deze jongen even die nieuwe dienstmeid hoe heette ze ook al weer?" Vroeg Will fronsend "Spica bedoel je" Vroeg Jenny "Ja die" Spica had blijkbaar al haar naam gehoord want ze kwam er al aanlopen "Wat is er" Will draaide zich om naar Thomas "Kijk die had zich voorgedaan als ene Thomas" Voordat Will uitgepraat was barst Thomas al in lachen uit."Will en Jenny keken elkaar verbaast aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen