Foto bij Geen Nicole.

Omdat het volgens JBLover16 zó simpel was x)

Chloë's pov:
Ik vroeg even of ik Justin's gsm mocht. Niet omdat ik hem wilde controleren of zo, maar omdat ik hem gewoon eens wou zien.
Het was natuurlijk een Touchgsm. En wat was hij mooi! (de gsm, niet Justin.) (Allee, Justin ook natuurlijk ^.^ )

Ik draaide hem een paar keer om.
'Wauw,'mompelde ik. 'Die heeft vast wel wat gekost.'
Hij lachte. 'Niet zó veel. €550 denk ik.'
Mijn mond viel open. '550 euries? Wauw! Niet zó veel? Mijn gsm kostte €200!'
'Mag ik je gsm eens zien?'
'Tuurlijk!' Ik pakte snel mijn gsm en gaf hem aan Justin. Het was ook een Touch. Maar niet zo mooi als die van Justin, natuurlijk.
'Mag ik even kijken?'vroeg hij onschuldig.
Ik knikte en begon ook op de zijne te tikken.
Ik zag dat hij volledig met mijn gsm bezig was, en niet echt naar me keek, dus ging ik snel even naar berichten.
Even kijken wat mensen zoal sturen naar hem. zei ik tegen mezelf.
Nicole.
Ik opende het bericht.
Hee Justin,
zit nu in Berlijn met tante.
Kom vanavond naar uu optreden hoor!
Zie je daar.
PS: In welk hotel zit je?
X

Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan, Ryan,... en zo ging het nog wel even verder.
Aha, nog een van Nicole.
Nee. Zit vanavond in NY.
Spijtig. Zie je een andere keer!
X

En nog eentje.
Vanavond in NY?
X

Ik scrolde door tot ik weer bij Nicole kwam.
Het luchtte me op dat er maar een viertal sms'en van haar instonden.
Justiin! Noem me niet zo!
Jason was hier & las mee.
Is schaamde me dood!
PS: Jaa! We zullen elkaar dus vanavond zien! Jason komt ook mee.
Kunnen jullie elkaar leren kennen. Je vind hem vast een schatje. Vind ik namelijk ook. xD

Ik las deze sms verbaasd. En de volgende nóg verbaasder.
Nhee. Nog eens Atlanta. Net als ik je huisje eens kom bezoeken is meneer er natuurlijk niet!
Heb een nieuw vriendje. Jason.
Hij is zo'n schat! Hoe gaat het met jouw liefdesleven? Kus, Nicole.

Ze was met een zekere Jason?
Of misschien was ze met hem gewéést?
Justin lachte. 'Hee Chloë, vind je Nicole zó interessant dat je haar sms'en ook al gaat lezen?'
Ik werd rood. 'Nee, ik was gewoon even aan het kijken met wie je zoal sms'te.'
'Met jou?'
'Huh?'vroeg ik verbaasd.
'Nou ja,'hij werd een beetje rood. 'Als jij me je nummer geeft?'
'Oh. Tuurlijk!'
Ik gaf hem zijn gsm terug. 'Was je Nicole's liefdesleven aan het checken?'vroeg hij met een lach.
'Nou, nee. Maar ik dacht... ze was toch jouw vriendin? En daar heeft ze precies wat met een Jason.'
Hij barstte in lachen uit.
'Chloë toch! Nicole is niet mijn lief hoor! Ze is gewoon een vriendin!'
'Maar je zei dat ze je vriendin was.'
'Jahaa! Als je vrienden bent, ben ik haar vriend en zij mijn vriendin, niet?'
Ik werd rood. 'Natuurlijk. Ik dacht alleen...'
Hij lachte. 'Geef nou maar je nummer. Dat is wel het minste wat je kan doen, om het goed te maken. Ik val helemaal niet op Nicole!'
Ik lachte opgelucht. 'Natuurlijk.' Ik gaf hem snel mijn nummer en sloeg het zijne op.
We praatten nog wat over van alles en nog wat, en toen kwamen we eindelijk aan bij "Amsterdam Class".
Justin's mam ging de kamersleutels halen, en ze vroeg of zij bij Justin moest slapen en ik graag alleen op een kamer wou.
Ik zei dat dat niet moest. Ik ging natuurlijk maar al te graag met Justin op een kamer!

Reageer (3)

  • Robinbergss

    in een story had ze het nummer toch al omdat ze mocht bellen voor dat moddel burua

    1 decennium geleden
  • ONDERxBROEKK

    Ik will best wel die fiets zijn:$

    xx

    1 decennium geleden
  • Brightness

    Zouu ik ook wel willen (a)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen