dit is alles wat ik nog heb!! extra inspiratie is altijd welkom! x
CO SCHRIJVERS GEZOCHT!!!!! :)

Maandag (Marie POV)
Brady komt me ophalen en omdat ik er echt mee zit besluit ik mijn hart te luchten. Weet jij wat er met Seth is, hij was ziek vrijdag en heeft heel het weekend niet van zich laten horen. Nee ik heb geen idee schatje, mij heeft hij ook niet gesproken. He dat is raar, zeg ik. Zou hij nog ziek zijn? Daar komen we zo achter, meldt Brady. We zijn al bij Collin aangekomen en ik begin hen uit te horen over de film die ze zijn gaan zien. Het groepje van Paul en Jacob komt voorbij en ik zie dat ze met iemand meer zijn. Als ik wat beter kijk zie ik dat het Seth is die achter hen aanloopt. WTF doet hij bij hun? Hij zei mij toch altijd dat zij zich beter voelden dan al de rest en dat hij hen daarom niet mocht.Ik stoot Collin aan en wijs naar seth. Ook hij reageert verbaast en loopt op hem af. Nadat ze even gepraat hebben komt Collin terug zonder glimlach of Seth.

Collin POV
Ik loop naar Seth toe. Waarom is hij bij hen? Ik dacht dat hij hen niet leuk vond? Hey Seth, Kom je bij ons zitten. Nee, Collin ik had al belooft bij deze jongens te zitten. Oké dan, zeg ik een beetje achterdochtig. De andere jongens zijn al doorgelopen. Kom je dan straks mee, we gaan samen naar het strand. Ooh… Ik had al iets afgesproken… Sorry Collin! en toen liep hij de andere achterna.

Marie POV
Ik ben echt razend op seth. Hoe durft hij ons in de steek te laten, ik was heel het weekend doodongerust en nu komt meneer naar school en negeert hij mij volledig. We zijn alle drie nogal overdonderd door zijn acties. Waarom staat hij nu ineens wel bij hen? Als de laatste bel gaat loop is samen met Collin en Brady naar huis om mijn bikini op te halen en dan gaan we zo verder naar het strand. Ik heb er echt zin in, even mijn gedachte verzetten met mijn vriendje en een goede vriend. Meer heb ik soms niet nodig om gelukkig te zijn. Toch is het besef dat Seth niet bij ons is aanwezig en iedereen is stiller dan anders en zit in z’n eigen gedachte.

Ik zit rustig op de zetel als ik van mijn moeder naar de winkel moet. Marie, ga eens wat inkopen doen!! ik heb daar vandaag geen tijd meer voor.. Oké mama roep ik terug. Ik doe mijn jas aan en doe mijn oortjes in. Gelukkig is de winkel niet zo heel ver! Als ik daar aankom moet ik toch nog altijd even zoeken naar sommige producten omdat ik hier niet vaak kom. Ik loop met mijn kar naar de kassa en zie een paar mensen voor mij seth staan. Meteen is mijn vrolijke bui over. Ik begrijp nog altijd niet dat hij ons zomaar ineens in de steek heeft kunnen laten. Snel reken ik af en dan zie ik dat hij nog niet zo ver is. Ik loop hem snel achterna. Seth!! Hey Seth! roep ik, maar hij negeert me volledig. Dat breekt echt mijn hart. Dat hij ons niet meer als goede vrienden zag, daar had ik het al moeilijk mee, maar hij mocht niet gaan doen alsof hij me niet kende. Ik ga voor hem staan met tranen in mijn ogen. Ik snap het als je andere vrienden maakt maar dat betekend niet dat je ons of toch zeker Collin en Brady niet mag negeren! Nog altijd kreeg ik geen reactie. EN KIJK ME AAN ALS IK TEGEN JE PRAAT!! Na die woorden keek hij traag op en vanaf het moment dat hij in mijn ogen keek vergat ik alles om mij heen.

Seth POV
Als ik naar buiten loop met de spullen voor het kampvuur van vanavond, hoor ik achter mij Marie roepen. Ze roept mij, maar Sam had gezegd dat ik me niet meer teveel met hen mocht bezighouden omdat ze niets van ons geheim mochten weten. Ik liep stug door maar ik hoorde haar wel dichter bij komen. Ze ging voor me staan en ik kon niet anders dan luisteren hoe ze tegen me uitvloog. Wat ik wel had verdient. Ik kon haar niet aankijken. Ik wist dat ik me dan super schuldig zou voelen voor alles wat ik hen heb aangedaan. En toen ze plots riep dat ik in haar ogen moest kijken richte ik met tegenzin mijn hoofd op. Het gevoel dat ik toen voelde was zo onbeschrijfelijk.
Ik voelde mezelf warm worden en ik wilde haar voor eeuwig en altijd beschermen. Tegen alles wat ze tegenkomt. Maar toen ik zag dat ze tranen in haar ogen had en dat die daar eten vanwege mij, deed zoveel pijn. Alsof iemand mijn hart eruit trok en zo verpulverde. Ik wilde de rede zijn van haar lach niet van haar tranen… Ik trok haar in een knuffel en biedde mijn excuses aan. We zijn naar bij mij thuis geweest en hebben nog heel de dag lol gehad.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen