Oud bekende
Ten tweede ik kreeg het het eerste weekend na de vakantie echt super druk met huiswerk en de verjaardag van mijn broertje
Ten derde misschien heb je het wel gezien maar ik heb de naam van mijn story veranderd
Spica liep terug naar de keuken en pakte het zoveelste bord van die avond.
Ze zuchtte en liep met haar rug tegen de deur de keuken uit toen ze zij omdraaide botste ze tegen iemand op. Zo snel als ze kon begon ze de scherven op te ruimen toen ze overeind kwam zag ze wie voor haar stond en pompt liet ze de borden vallen. Ze trok de jongen mee naar een wat rustiger stukje van het restaurant. "Wat doe jij hier" Fluisterde Spica "Jou zoeken natuurlijk" antwoordde de jongen. "Oké nou het gaat goed met me, dus dat kan je mijn broers vertellen" Spica liep weg maar de jongen pakte haar arm vast "Spica, je broers maken zich echt zorgen om je."
Spica lachte "en dan sturen ze jou om mij te halen, je bent dan misschien een kop groter dan ik maar slimmer niet"? De jongen leek gekwetst en wist even niks te zeggen "Kijk Thomas ik snap dat mijn broers mij liever thuis zien, maar ik wil zelf ook leven en de wereld ontdekken" Nu was het de beurt van Thomas om te lachen "De wereld ontdekken.... en dan zit je hier" "Ja" En Spica liep weg.
Er zijn nog geen reacties.