Sam I need to see you..
say that you love me
Fool me Fool me
Oh how you do me
Kiss me Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you love mee
srry als jullie de tekst niet leuk vinden maar I LOVE THIS SONG VAN JB(H)
xxx Esmee
Reacties??
Justin pov:
Ik loop het klaslokaal in en kan alleen maar aan dat smsje van Bart denken. Hoe kon hij Sam zoiets aandoen? Z'on leuke meid moet zoiets overkomen. Ik ging langs Sam zitten en de leraar begon met de les. Ik schreef een briefje en gaf die aan Sam. Er stond op: Sam I can't live without you!!Ik zou wel z'on briefje willen krijgenIk zag dat sam begon te blozen maar ze verscheurde het briefje, liep naar de papierbak en gooide het weg. Ik wist nu ook niks meer te doen het enige wat nog kon was haar spreken op msn. Maar daar zal ze mij wel blokken.
Sam pov:
Ik vond het briefje van Justin zo lief. Maar ik kon echt niet meer met hem omgaan, ookal ben ik zo verliefd. Ik wil zijn leven niet verpesten. Na de les komt hij naar me toe lopen. 'Sam ik weet dat je niet wilt dat Bart en dave nog iets doen maar je kunt ze niet laten winnen!, wij horen bij elkaar!''Justin ik snap wat je bedoeld maar ik kan...''wat kan Sam?''ik kan niet zonder jou Justin' Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik haalde mijn hoofd van zijn schouder af en gaf hem een kus op zijn wang. Hij bloosde. Zouden we bij elkaar kunnen blijven zolang Bart en dave in Amerika zijn?
Reageer (7)
zeg hoeveel meisjes dromen van van justin bieber!
1 decennium geleden(i hate hem ,dat heb ik niet gezegt)
wel grappig verzonnen het verhaal
kheb op eeens zin in patat oorlog kwee nie waarom
1 decennium geledenXN HHHHAAAHHAH
die k.....u......t dave die moet met zijn vingers van justin bieber af blijven.
1 decennium geledensrry moest er uit.
verdeeeeeeeer..............!!!!!!!!
1 decennium geledenveder $$
1 decennium geleden