Foto bij No secret

You’ll be in my heart, no matter what they say, you’ll be in my heart always.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • VampireMouse

    Hoiiii

    Voel jij je al helemaal jarig?
    Ik vind het echt een heel mooie proloog!
    ik zag alleen wel hier en daar wat spellingsfoutjes.
    Jij zei dat je hem liet controleren, was dat al gebeurd anders wil ik ze wel even in een pb zetten voor je :)
    Ik was/ben zelf ook dyslectisch maar door veel te schrijven en feedback te krijgen gaat het bij mij steeds beter en herken in fouten van mezelf en andere ook sneller. Dus de spellingsfoutjes aan jou doorgeven zou ik dan met liefde doen als het jou helpt bij het ontwikkelen van je Nederlands om zo die stomme dyslectie te verminderen.

    xxx

    8 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Awh, wat zielig!
    Wat flauw van die ouders :(
    Super leuk hoofdstukje!! (flower)

    8 jaar geleden
  • Laleah

    jaaaa eerste hoofdstukjee!!!

    8 jaar geleden
  • Assietje

    Oh... echt wauw!! Ik heb dit hoofdstuk in één adem gelezen, denk ik. Je trok me er echt in, ik ademde letterlijk uit toen ik de laatste zin had gelezen... Het is gewoon zo mooi en geweldig!! Echt, echt echt. Ik houd nu al van dit verhaal!!

    Xx

    8 jaar geleden
  • Effy_Stonem

    Eerlijk gezegd is het helemaal niet ik had verwacht...

    Het is nog beter! Het is echt geweldig, je schrijft echt prachtig (flower) Echt, ik vind deze story nu al fantastisch!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen