4. Truth or dare
Amy Thorne
14 April
Nu alles gedaan is, sta ik naast Paul en kijk ik mee naar het interview. De vijf jongens zitten op de bank en kan ik horen dat de interviewer voorstelt om truth or dare te spelen. Dat gebeurd de laatste tijd wel vaker dat er een spelletje wordt gespeeld om de jongens beter te leren kennen. Ach, de fans vinden het ook geweldig.
“Harry, truth or dare,” klinkt de vraag voor hem.
Na even na te denken, antwoord Harry dan voor dare.
"Wie zou je nu, zonder te aarzelen, in deze ruimte willen kussen," vraagt de interviewer.
Harry kijkt de kamer rond en grijnst als hij zijn ogen op mij gericht staan.
"Amy." Hij wijst naar mij. Waar ik even lichtelijk van schrik.
Met grote ogen volg ik hem terwijl hij hierheen komt en drukt hij zijn lippen, zonder gene, op de mijne. Onze lippen bewegen synchroon en voel ik opeens zijn tong om de mijne. Wanneer heb ik...? Ergens op de achtergrond kan ik het publiek horen roepen en glimlach ik erdoor terwijl ik toch Harry's zoen beantwoord.
Waarop Harry de zoen verbreekt en kijkt hij me grinnikend aan. "Als ik wist dat het zou dat goed zijn geweest, zou ik je maanden geleden gezoend hebben." Hij glimlacht terwijl hij zijn lippen weer op de mijne laat landen. Wat deze keer een lichte kus is en, na een knipoog, loopt hij terug naar de anderen. Mij blozend achterlatend naast Paul.
Paul schudt alleen zijn hoofd wat. “Als het echt een relatie wordt, hoor ik het graag want je kunt het niet gelijk aankondigen,” glimlacht hij. “In je gezicht zijn de fans aardig en vriendelijk maar niet op internet.”
Toch kan het mijn dag niet verpesten.
14 Juli
Een paar maanden zijn we al samen en zijn we net terug van onze date avond. Iets wat Harry voorgesteld heeft en heeft hij me verrast met een romantisch etentje voor twee. Net als dat we naar ouderwetse drive in bioscoop zijn geweest.
Hij buigt zijn hoofd om me een kus te geven. Op dit moment vervloek ik het dat ik maar 1.65 lang ben. Harry is wat dat betreft toch wel een kop groter en moet ik op mijn tenen gaan staan om hem een kus te geven.
Waardoor hij lacht. “Ik vind het leuk dat je op je tenen moet staan om me een kus te geven.” Wel slaat hij zijn armen om me heen.
“Ik moet wel want jij bent zo lang.” Ik kijk op in zijn groengrijze ogen, die oplichten.
Zijn vingers vlechten zich in mijn haar. “Wees niet verdrietig, het is juist goed dat ik iets langer ben dan jou,” zegt hij en drukt hij een kus op mijn kruin. Vervolgens tillen zijn duim en wijsvinger mijn kin op.
“Waarom dan,” wil ik weten.
Harry legt mijn hoofd nu tegen zijn borst. “Elke keer als ik je knuffel, kun je naar mijn hart luisteren dat alleen voor jou klopt. Ik hou van je.”
Ik kan inderdaad zijn hartslag horen dat een rustig tempo heeft. “Ik hou ook van jou en dat was lief.”
“Het is de waarheid, dat beloof ik.” Het is net alsof ik een hele andere kant van hem zie. Wat me wel bevalt.
Ik lach om hem. “Dan moeten we vaker knuffelen.”
Het volgende moment tilt hij me op en legt hij mij voorzichtig op bed. Al die tijd heeft hij zich aan zijn woord gehouden en zijn we niet verder gegaan dan zoenen en knuffelen. “Wat denk je om lekker in bed te kruipen en een film op te zetten,” stelt hij voor en wilt hij naar de televisie lopen.
Ik pak hem echter bij zijn pols vast en trek hem terug. Waarbij ik op mijn knieën zit op het bed. “Nee, iets anders,” fluister ik en kijk ik op naar hem. “Ik wil niet meer wachten,” schud ik zacht mijn hoofd.
Zijn handen liggen om mijn gezicht en kust hij me. “Weet je het zeker, beautiful?”
Ik knik en trek ik zijn hoofd omlaag voor een zoen. “Ik heb je lang genoeg laten wachten en ik wil het zelf ook.”
Een glinstering is te zien in zijn ogen. “Ik hou van je.” Teder legt hij mij op mijn rug en hangt hij net boven me. “Voor altijd, want ik laat je niet meer gaan.”
Reageer (3)
Ik heb zulke mensen nodig in mijn leven
7 jaar geledenHeb je dat zinnetje ook in een andere Story gebruikt? Ik ken het ergens van.
Waarom kan niet iedere jongen zo zijn 8 jaar geleden
Aahww weer zo liieff waar zijn deze mannen in mijn leven hahah
8 jaar geleden