Foto bij Equinox - 4

"I don't have to meet your mother, we don't have to cross that line."

HOOFDSTUK 3 - EQUINOX

Jenah Graye

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Writex83

    Niall heeft wel lef. Maar doet hij dat omdat haar graag ziet of wilt hij haar in zijn bed.
    De logeerkamer is anders wel erg dichtbij.
    En Jenah, of je nou een vechter bent of niet, soms heb je hulp nodig.
    Aan de andere kant, Nate is vreemd gegaan dus laat hem maar uit het huis gaan.

    Hm, tips, zeg je.
    Zelf herlees ik mijn verhaal, of, en dat heb ik laatst zelf ook gedaan, werk vanaf het eind terug naar waar je gebleven bent. Je hebt vast scenes in je hoofd die je hoe dan ook erin wilt verwerken.
    Mocht je de inspiratie even helemaal kwijt zijn, lees andere verhalen, luister muziek, ga rondsnuffelen naar plaatjes op Weheartit, Tumblr of gewoon Google.
    Of werk even aan een ander verhaal/project. Het komt vanzelf wel weer.

    All the love, R

    8 jaar geleden
  • Eelien

    Oooh! Niall durft! Jennah, jij bent een vechter! Maar welk doel wil je nu bereiken?

    Hmm tips: blik terug waar je je inspiratie van gehaald hebt, lees je eigen hoofdstukjes nog eens.
    Ik vind het niet erg om volgende week nog een stuk te krijgen =) hopelijk is de reden niets ernstig?

    Kudooo!

    Liefs xx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen