13.
“Nova?” hoor je een schorre fluistering door de kamer. Met jouw hand op de deurklink blijf je doodstil staan. Jouw hart zit in je keel en alle spieren in jouw lijf zijn gespannen.
Je neemt een diepe hap lucht, en zonder er ook maar een moment over na te denken loop je de kamer uit, rechtstreeks naar de kleedruimte.
Hoe sneller je hier weg bent, hoe beter.
Je neemt een diepe hap lucht, en zonder er ook maar een moment over na te denken loop je de kamer uit, rechtstreeks naar de kleedruimte.
Hoe sneller je hier weg bent, hoe beter.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
ik was zo druk dat ik je stukjes niet kon lezen (wat ik nu wel dus doe)
8 jaar geledenIk ben nu denk ik 2 weken te laat maar khoop dat je verjaardag geweldig was!
xx
Oh god, sorry! Ik kom hopeloos te laat om jou een gelukkige verjaardag te wensen
8 jaar geledenDesondanks toch nog een gelukkige verjaardag!
En je schrijft echt zoo prachtig! Ik heb er gewoon geen woorden voor...
Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, want nu moet Nova wel praten met Harry!
Xxx
Oooh, nu ben ik te laat om je een gelukkige verjaardag te wensen! God, ja, toch nog een supergelukkige verjaardag! Hopelijk had je een superleuke dag!!
8 jaar geledenEn wat een fantastisch stukje weer!
Je schrijft zo prachtig, en ik hou echt van de verhaallijn! Ik hoop echt dat het allemaal goed komt tussen die twee!
xxx
Gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke hoofdstuk btw. Snel verder please
8 jaar geleden