~ 1D bestaat, maar komen er niet in voor ~ 16+ ~



Hannah Parker

Als de bel gaat, weet ik haast niet hoe snel ik open moet doen. Mijn beste vriend is weer terug. In de hal stop ik even en kijk ik in de spiegel. Een geruite blouse, een topje en een short. Het weer zit anders ook nog mee. Adem in en adem uit. Dan doe ik de deur open en zie ik Louis staan.
“Hé Hannah, heb je plannen voor vandaag?”
“Nee, afgezien dat het een luie dag is voor mij,” grijns ik en laat ik hem binnen. Ik weet niet wanneer het gebeurd is maar ik weet dat ik verliefd ben op hem. Al vier jaar ken ik hem en zolang ben ik nog nooit bevriend geweest met wie dan ook.
“Oké, dat denk je van een luie dag samen met mij dan? We kunnen de Xbox aanzetten en vanavond pizza bestellen,” stelt Louis voor en loopt hij door naar de woonkamer.
“Op de voorwaarde dat ik trakteer,” geef ik snel aan. Voordat hij wil trakteren. Ik vind hem leuk zoals hij is. De echte Louis. De man die gevoelige trekjes heeft, romantisch is, attent en lief is voor me. Een kant die niet iedereen kent.
“Waarom nou,” pruilt Louis. “Ik kan het missen en jij niet...” Ik laat hem niet uitpraten en begin hem te kietelen in zijn zij. Wetend dat hij daar helemaal niet tegen kan.
“Ik kan het best missen.” Ik kietel hem onder zijn oksels. Waardoor hij nu helemaal onder me ligt te kronkelen van het lachen. “Ik trakteer, accepteer het nou maar.”
“Ja, ja, oké, genade, ik geef me over,” lacht hij en lopen zelfs tranen over zijn wangen van het lachen. Nu ik hem even los laat, gooit hij zijn handen in de lucht als een overgave. “Jij hebt gewonnen. Mag ik straks dan wel een pizza funghi?”
“Dat mag,” knik ik naar hem.
“Zit het lekker?” Louis houdt zijn hoofd iets scheef terwijl hij mij aankijkt. Dan besef ik me pas dat ik op zijn bovenbenen zit. “Voel je al wat?” Nu wiebelt hij met zijn wenkbrauwen.
“Louis?” Ik weet niet hoe snel ik van hem af moet. We zijn vrienden. Niet dat we een relatie hebben. Anders zou ik er geen moeite mee hebben om te blijven zitten.
“Wat nou?” Voor ik het weet, legt hij mij op mijn rug en met mijn handen boven mijn hoofd. Die hij daar vast houdt met een hand. “Hoe lang kennen wij elkaar nou al?”
“Vier jaar,” antwoord ik en komt zijn gezicht wel erg dichtbij.
“Vind je niet dat we dan wat moeten veranderen?” Hij wrijft zijn neus tegen de mijne en kijkt me vragend aan.
“Wat dan?” Ik hou me liever nu even dom. Mijn hart gaat echter als een razende tekeer. Hou me niet in spanning.
“Om vriendschap te veranderen in een relatie. Ik ken je al vier jaar en ik kan me geen betere vriendin wensen. Jij kent me voor wie ik echt ben in plaats van al die fans buiten die me willen omdat ik een popster ben.” Kort schuurt hij zijn lippen over die van mij.
“Wacht even, fans buiten.” Ik schrik van zijn woorden. Ten slotte is het altijd mogelijk dat er wat fans hem volgen.
“Dat onthou je,” zucht Louis. “Hannah, ik vraag je om mijn vriendin te zijn en jij springt haast op omdat er mogelijk fans voor je deur kunnen staan?” Met een kreun rolt hij zich op zijn rug. Nu verkleur ik bij het leven als zijn woorden echt doordringen. “Ja, mooi.” Hij gebaard dat ik omlaag moet komen. “Kom hier, Hannah.” Pas als ik op mijn knieën zit, liggen zijn handen opeens om mijn middel en legt hij mij op mijn rug. Plagend voel ik zijn adem op mijn lippen. “Jij en ik. Dat kan wij worden. Geen vriendschap meer maar een relatie.”
“Louis,” adem ik door hem. Hij beweegt en realiseer ik me dat hij tussen mijn benen ligt. “Ja,” knik ik bijna ademloos door hem.
“Wat ja?”
“Ja, ik wil je vriendin zijn. Wie is hier nou blond?” Ik til mijn hoofd op naar hem en trekt hij zijn hoofd terug.
“Je hebt een mooie kleur blond. Het staat je goed,” grijnst Louis en probeer ik het opnieuw. Dan, alsof hij zelf geen geduld meer heeft, drukt hij zijn lippen op de mijne. Tegelijk glijd zijn hand over mijn zij omhoog naar mijn borst. “Ik wil je al meer dan een jaar,” fluistert hij in mijn oor en bijt hij in mijn oorlel. Ik kan alleen maar kreunen en geniet ik met mijn ogen dicht. “Wil jij mij?” Hij wrijft zijn heup over de mijne en kan ik een bobbel bij hem voelen. “Wil je mij voelen? Of gaat dat te snel voor je.” Ik heb geen woorden nodig om aan te geven wat ik wil en liggen mijn handen al op zijn buik om zijn broek los te maken. “Zeg het of ik hou je tegen,” gaat Louis door.
“Ja, ik wil je,” zeg ik zacht. “Leer gebarentaal te accepteren want woorden zijn niet altijd nodig.” Ik maak zijn broek los en glijd mijn hand er zonder pardon zo naar binnen.
“Hannah,” kreunt Louis in mijn oor. Tegelijk bereik ik de bobbel ik zijn broek en knijp ik er zacht in. Het is te merken dat hij zijn adem inhoudt. Vervolgens gaat hij zitten en trekt hij mij overeind. Mijn blouse raak ik als eerste kwijt en gelijk daarna volgt mijn topje. Ik grijp de zoom van zijn shirt en trek ik het over zijn hoofd. Opeens staat hij voor me en tilt hij mij op.

Boven in mijn slaapkamer belanden we zoenend op mijn bed. Waarop hij kussend omlaag gaat en raak ik mijn short kwijt.
“Iedere keer dat ik je in een short zag,” mompelt hij en kust hij de binnenkant van mijn been terug omhoog. “Elke keer in een bikini.”
“Iedere keer dat ik jou half naakt zag,” ga ik mee met zijn woorden. “Wanneer je traint of voetbalt.” Ik lig nu onder hem in alleen mijn lingerie.
“Prachtige lingerie...”
“Alleen maar Victoria's Secret,” zeg ik en zie ik een glinstering in zijn ogen.
“Wauw,” komt het over zijn lippen en ga ik zitten. Waardoor hij tussen mijn benen staat en trek ik zijn broek omlaag. Al snel zie ik een flinke bobbel en moet zijn boxershort wel erg strak aanvoelen. “Trek maar uit, babe.” Zijn hand gaat door mijn haar en zorg ik eerst dat hij uit zijn broek stapt. Oké, dat betekend wel dat hij als eerste helemaal uitgekleed is. Aarzelend haak ik mijn vingers om de rand en langzaam omlaag. Zijn erectie springt al omhoog bij de bevrijding tegen zijn onderbuik. Ik schuif zijn boxershort nog verder omlaag zodat hij eruit kan stappen. Dan kruip ik verder achterover op bed en komt hij op me liggen. Daardoor drukt zijn erectie tegen mijn slip. Woorden zijn niet nodig en al zoenend, glijd een hand achter mijn rug om mijn bh los te maken. Zodra mijn bh uit is, gaat hij kussend omlaag naar mijn hals naar mijn borst om over mijn tepel te likken. Wat over gaat in rondjes om mijn tepel en met zijn andere hand masseert hij mijn andere borst.
“Louis,” kreunend, grijp ik de lakens vast en maak ik mijn rug hol naar hem. Pas als mijn tepel hard is, gaat hij eerst naar mijn andere borst en golft het genot door mijn lichaam. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek en voel ik de ene sensatie na de ander. Een licht kloppend gevoel komt er voor in de plaats en lijkt het te beginnen tussen mijn benen. Juist dan zoent Louis mij en gaat hij daarna langzaam omlaag. Waarbij hij geen enkele centimeter overslaat en slaak ik een kreetje als hij op een stukje huid zuigt net boven mijn sleutelbeen. “Lou, please,” smeek ik bijna. Opeens voel ik zijn vingers die mijn slip uittrekken. Waar die beland, interesseert me niet en strek ik mijn hand uit naar hem.
“Je bent zo mooi,” glimlacht hij. Echter dat hij mijn hand negeert en het volgende moment ligt zijn hoofd tussen mijn benen. Iets nats is te voelen en besef ik me dat hij me likt met zijn tong. Slechts een moment doet er wat pijn. “Ontspan, Hannah, het gaat over,” hoor ik hem zeggen. “Dat heerlijke gevoel van daarnet komt zo terug.” Langzaam adem ik uit en begrijp ik dat hij gelijk heeft. Nog steeds zo attent en zorgzaam. Ik schud mijn hoofd in de dekens en zoek ik hem met mijn handen. Een schok gaat door me heen en liggen zijn lippen opnieuw op de mijne. “Ontspan,” glimlacht hij tegen mijn lippen. “Anders doet het nog meer zeer.”
“Zie je wel dat je ook gebarentaal kent,” fluister ik. Louis kijkt me even aan en zie ik een paar heldere blauwe ogen met wat groen erin. Dan bukt hij en drukt hij zijn lippen in mijn hals. Om op een stukje het bloed op te zuigen. Ik kreun erdoor. God, een zuigzoen. Hm, heerlijk eigenlijk. Het gevoel dat het teweeg brengt om een zuigzoen te krijgen. Onbeschrijfelijk. Mijn handen vinden hun weg omhoog naar zijn haar en woel ik er door heen. Hij draait ons en lig ik bovenop hem. Kort kus ik hem maar dan begin ik aan mijn ontdekkingsreis over zijn lichaam. Zijn hals, sleutelbeen, elke tatoeage die ik tegen kom, zijn tepels. Niks sla ik over. Als ik zijn tepels gehad heb, waarbij ik zijn handen over mijn billen voelden gaan, ga ik lager en bijt ik speels in zijn navel. “Hannah,” hapt hij adem. Aangemoedigd ga ik verder en zie ik zijn erectie omhoog liggen. Die ik nu vastpak en beweeg ik mijn hand zo dat ik de voorhuid op en neer beweeg. “Lekker, schat.” Twee handen gaan door mijn haar en druk ik brutaal een kus op zijn eikel. Nu komt hij zelfs los van het matras. “Hannah.” Een luide kreun is te horen en ben ik verbaasd over dat ik zoveel macht over hem nu heb. Dan lik ik hem en kijk ik naar zijn gezicht. Louis bijt op zijn lip en vast om een luide kreun tegen te gaan. Wat me nog meer moed geeft om door te gaan en begin ik hem over de lengte te likken, op de eikel, over de rand van de eikel en daarna leg ik pas mijn lippen over hem heen. Langzaam beweeg ik mijn mond over hem en laat ik hem zo diep komen als ik kan hebben. “O ja, lekker.” Weer een luide kreun en geniet hij duidelijk. Lang kan ik echter niet door gaan of hij houdt me tegen. Louis hijgt behoorlijk en lig ik weer onder hem. “Ontspan je.” Terwijl hij me aan blijft kijken, kan ik hem in me voelen. “Het is veilig toch?”
“Ja,” knik ik en ben ik niet in staat om nog meer te zeggen. Zachtjes stotend komt hij volledig in me en voel ik toch wat pijn.
“Rustig maar, het doet alleen in het begin wat zeer. Het trekt weg,” fluistert hij in mijn oor. Ik glimlach door zijn woorden en begint hij te in me te stoten. Wat hij op een lieve en tedere manier doet. Zoals hij zei, trekt de pijn weg en komt dat heerlijke gevoel terug.
“Hm, sneller,” mompel ik als ik me realiseer dat het heerlijke gevoel terug is. Wat hij zich geen twee keer laat zeggen en sla ik mijn enkels om zijn middel. Waarop Louis op zijn onderarmen steunt terwijl hij sneller gaat.
“Hannah, o god,” kreunt hij en weet hij nog sneller te gaan. Vanachter mijn gesloten ogen, begin ik onderhand sterren te zien en geniet ik er van. Ik schok over mijn lichaam. Zelfs Louis kan niks meer zeggen. Het enige dat ik van hem hoor is gekreun en gehijg. Hij is volledig buiten adem en stoot hij nog een paar keer. Dan is het te merken dat hij langzaam weer kan ademen en kijk ik naar hem. Een dun laagje zweetdruppels staan op zijn voorhoofd. Ik trek zijn hoofd omlaag en druk een kus op zijn voorhoofd. Ik krijg weer een kus op mijn puntje van mijn neus. “Ik hou van je, Hannah.”
“Ik hou ook van jou, Lou,” glimlach ik en gaat hij naast me liggen. Meteen kruip ik tegen hem aan. Daardoor lig ik met mijn gezicht in zijn hals en met mijn arm over zijn borstkas.
“Je zal zo wel je bed moeten verschonen,” mompelt hij met zijn lippen tegen mijn voorhoofd. “Bij de eerste keer verlies je altijd wat bloed.”
“Zo meteen.” Ik zucht tevreden. “Ik wil nog even blijven liggen.”

Reageer (1)

  • Niallerslove

    Wat lief is Louis voor haar, mijn God

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen