Hoofdstuk 17
eenmaal thuis ben ik meteen naar mijn kamer gerend en heb ik de deur dicht geknald.
ik druk mijn hoofd in een kussen en gooi alles er uit.
''áaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!'''!!
''shiiit shiiit shiit!!!''
''VERDOMNMMEEEE!!!!''
na ongevere 10 minuten ben ik klaar en gaweer overeind zitten.
''zo dat is er weer uit'' zeg ik en zucht diep waarom moest mij dit nou overkomen nu is Tiara eigenlijk en soort rivaal want die rol kan wel eens mijn grote doorbraak woorden en dan woord ik wereld beroemd en niet aleen in Amerika.
maar Tiara kan ook doorbreken in de filmwereld en dat geluk kan ik haar toch niet afpakken.
ik zit echt behoorlijk in de dip ik moetme maar gaan conenctreren op men verjaardag want binnenkort word ik 15 e ndat is volgensmij in amerika de juiste leeftijd om the rijzen als model en appartementen met modelen the delen
vet gaaf natuurlijk maar het duurt nog ongeveer 2 weken tot dat ik jarig ben.
ik zucht en begin dan het mijn script te oefenen voor de grote dag die al morgen is.
tijdscprong naar zaterdag
vandaag is de dag voor de audities ik ben al vroeg op ik heb mijn outfit zo goed mogelijk samen gesteld op zen Tiffany's.
een skinny jean,zwart shirt daar over heen een wit open vestje en daar onder korte Uggs.
ik pak mijn Burberry tas van de bank en doe ook nog mijn gucci zonnebril op.
en werp nog en blik in de spiegel.
Jep helemaal op zen Tiffany's die rol krijg ik zoieso.
ik bel en taxi en kijk op de klok om 1 uur tot 8 uur savond is de audities in een dag woord er beslist wie de rol krijgt vreselijk spannend ik heb zoiets al meegemaakt toen ik auditie deed voor ene rol in een serie genaamt LittleBlondies vs LittleBrunetties ik was teon 11 jaar en het was wel en echte comedie serie. ik had de hoofdrol gekregen waar ik ontzettend blij mee was maar helaas werden er maar 3 seizoenen gemaakt en in elke seizoen maar 35 afleveringen maar mijn personage ging in seizoen 2 aflevering 10 dood aan een auto ongeluk wat ik erg jammer vond.
opeens hoor ik en getoeter daar is de taxi ik loop naar buiten over de oprit naar de taxi die buiten het hek staat ik open het hek en sluti hem achter me dan stap ik in de taxi en woord naar het juiste adres gereden.
Reageer (2)
Ahh ik word gek.
1 decennium geledenJe moet snel verder anders ontplpf ik
LeukLeukLeuk
1 decennium geledensnel verder(H)
xxxx.