Anna kijkt Wiet aan en begint richting haar toe te lopen, Anna zoent Wiet vol op haar mond,

en dan trekt Wiet haar mee de bank op. Anna knoopt Wiet's knoopjes van haar blousje open en zoent Wiet verder.


Wiet haalt Anna's shirt over haar hoofd en trekt haar eigen blousje verder uit. Anna Kijkt Wiet aan en begint haar nek te zoenen. Wiet legt haar hand op Anna's rug en aait erover. "Je bent lief" zegt Anna en komt even omhoog en geeft een kus op Wiet's neus. Ze kroelen verder, en na paar minuten valt Wiet inslaap. Anna lag naast Wiet en zag dat ze sliep. Ze loopt naar boven en pakt een slaap t-shirt een voor haarzelf en een voor Wiet. Als Anna beneden komt trekt ze haar eigen shirt aan en probeert ze heel voorzichtig het shirt bij Wiet aan te trekken "Wa wat is er..." mompelt Wiet. "Niks Wietje, shhhttt. ga maar slapen."
Anna gaat weer naast Wiet liggen. "Ik hou van je Wietje" en ze geeft haar een kusje.

Even later komt Sjoerd binnen, en Anna kijkt op. "He...ey.... Wat doet Wiet hier op de bank?" vraagt Sjoerd onbegrijpelijk. "Wiet is mijn vriendinnetje" Anna straalt en lacht naar Sjoerd. "Maar doe even zachtjes please ze slaapt net." Sjoerd kijkt onbegrijpelijk naar Anna en loopt weg. "Oke." "lekker droog doe je weer, ben je niet blij voor me" en Anna trekt een zielig gezicht. "Ja sorry" en op dat moment laat Sjoerd en glas vallen. "Uh wow wat was dat" zei Wiet die opeen wakker schoot. "Hey kijk de pot is ook wakker" Wiet schrok en keek Sjoerd gekwetst aan. "WTF doe eens normaal jij." riep Anna. Wiet vluchtte weg.

Sjoerd ging aan de tafel zitten en begon wat koekjes te eten. "En waar sloeg dit op" vraagt Anna boos en loopt richting de keuken.



"Ja het is toch zo?" zegt sjoerd "hallo zoiets zeg je toch niet?" en Anna kijkt sjoerd verdrietig aan.

Anna pakt haar telefoon en probeert Wiet te bellen. * Neem op!.... * Wiet kijkt wie het is en drukt weg. * UGH WIET HANG NOU NIET OP* en Anna probeert Wiet weer te bellen maar weer drukt ze hem weg. "Bedankt hea Sjoerd, nu neemt ze ook niet meer op" Sjoerd kijkt haar dom aan en Anna pakt haar jas.
Anna loopt naar Boks om te kijken of Wiet daar is, ze loopt naar binnen maar ziet Wiet niet. *Pfff, waar kan ze nou zijn.. ga nog wel even langs de koning* Anna draait zich om en loopt dan richting de Koning. Het begint een beetje te regenen en Anna springt een beetje door alle plassen heen. "I'm singing in the rain" zingt Anna zachtjes en springt nog even in een plas.
Bij de koning aangekomen is het niet zo heel druk. Een paar mensen zitten aan tafels en twee jongens zijn als een malle aan het darten. "Hey jef, weet jij misschien waar Wiet is?" "Wiet? Nee die heb ik niet gezien, hoezo?" vraagt Jef terwijl hij een glas aan het schoonmaken is. "Ze neemt haar telefoon niet op, alleen ik weet niet waar ze woont, weet jij dat..." en Jef legt Anna uit waar ze woont.

*TRIINNGGGGG* Gaat de bel en Sjors loopt naar de deur toe om hem open te maken, even later komt Anna naar boven. "Hey, ik ben Anna is Wiet misschien thuis?" "Uhm hey hai, ik ben Sjors leuk je te ontmoeten. Wiet heeft al wat dingen over je verteld." Anna lacht. "Wieeettt??? Anna is hier"
Wiet komt naar beneden. "Wat doe jij hier?" "Ik heb toch niks fouts gedaan?" en Anna kijkt gefronst naar Wiet "En hoezo zei Sjoerd dat dan"

"Ja weet ik veel." en Anna wilt Wiet een knuffel geven, maar Wiet duwt Anna weg. "Rot toch op." Daar stond anna dan.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen