Het is 2 uur 's nachts en Wiet ligt in haar bed, telkens leest ze opnieuw het briefje wat Anna geschreven had. Wiet kijkt op Whatsapp om te kijken of Anna een foto van haarzelf daarop heeft staan. en jahoor


* Wauw wat is ze toch mooi... * en Wiet blijft naar haar telefoon staren.
In huize Bouwhuis ligt Anna ook nog wakker. Ze pakt haar telefoon en vraagt zich af wie haar paar uur geleden gebeld had. Ze gaat naar haar telefoon lijst toe en zet het nummer in haar contacten. Ze opent Whatsapp en kijkt naar de foto

*Awhh het is wiet, wat is ze schattig.* Anna twijfelt of ze een appje moet sturen, en ligt naar Wiet haar foto te kijken. Opeens ziet ze dat Wiet online springt en besluit toch maar wat te zeggen.

Anna. ~ Hey Wietje, zin om morgen iets te drinken?

Anna wacht geduldig af todat Wiet wat terug zegt. En ze ziet dat Wiet begint te typen.

Wiet. ~ uhm ja is goed.. waar en hoelaat?

Anna. ~ Ken je Sjoerd?

Wiet. ~ Ja hoezo?

Anna. ~ Kom morgen rond 1 uur naar zijn huis.

Anna. ~ Weltrusten Wietje♥

Wiet. ~ Is goed, weltrusten Annatje

Wiet ligt echt stralend in haar bed en geeft haar beeldscherm een kusje. Anna legt haar telefoon weg en pakt haar teddybeer en valt inslaap.

De volgende ochtend wordt Anna om 12 uur wakker. "Shit, over een uur komt Wiet al." Anna springt haar bed uit en stapt snel de douche in. Anna pakt snel wat kleding en kleed zich aan. Het is half 1 en Anna gaat nog even snel naar de winkel om wat lekkere spulletjes te halen.
Ondertussen is wiet al 2 uur lang wakker en staat op het punt om naar het huis te lopen.
Als Wiet aankomt is er niemand, maar de deur is wel open, en Wiet loopt naar binnen. "Hallo is er iemand?" en niemand reageert. Ze ziet een tablet op de bank liggen en gaat even kijken wat er allemaal op staat. Allemaal foto's van Dubai en van Anna. * Dit zal Anna haar Tablet wel zijn.* en Wiet staat weer op.

Anna loopt via de achterstraat naar de deur en ze ziet Wiet haar jas al liggen. Ze opent heel voorzichtig de deur zodat Wiet haar niet kan horen. Wiet is naar de andere kant toe opgedraaid dus kan Anna niet zien. Anna loopt heel voorzichtig richting Wiet. "BOOEEEE!!" Wiet schrikt zich dood. "Hey Wietje, wat zie je er mooi uit." zegt Anna en grijnst.

"H-hey" zegt Wiet en ze is helemaal rood. "Je liet me echt schrikken" en ze gaf anna een stootje. "Sorry, maar ik heb wel lekkere broodjes voor ons gehaald en wat donuts, dus nu ben ik weer lief!" en Wiet begint te lachen. "Ja heel lief" Wiet loopt naar de eettafel toe en gaat zitten. Anna dekt de tafel en kijkt met een grote glimlach naar Wiet. "Ik hoop dat je honger hebt want ik heb echt veel gekocht, en anders zorg ik er wel voor dat het opgaat." Anna lacht en geeft Wiet stiekem een kusje op haar wang. Wiet bloost nog meer en staat op. "Wat ga je doen?" vraagt Anna verbaast. "even naar de toilet" en Wiet loopt snel weg. Ondertussen dekt Anna de tafel verder af en versierds Wiet haar bord met hartjes. Wiet gooit weer wat water over haar gezicht en loop de kamer weer in. Ze ziet Anna bezig zijn met de laatste dingentjes en de vlinders gieren door haar buik heen. * Oke, ik maar haar zeggen wat ik voor haar voel want ik kan dit niet meer verbergen " gaan de gedachtes van Wiet. "Anna?..." Anna kijkt Wiet lief aan. "Uhm.. Ik... Ik..." "Wat is er?" vraagt Anna bezorgd en laat haar spullen op de tafel vallen. "Ik vind je leuk Anna.. zelfs meer dan leuk..." Wiet wordt vuurrood.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen