Mededeling: Zoektocht naar het oude leven.
Hallo kindjes en oudere mensjes!
Zoals misschien al een paar van jullie weten heb ik vorig jaar (2015, voor wie nog niet helemaal wakker is) ergens in augustus een boek uitgebracht.
Ik word ervoor betaald, maar krijg mijn geld pas als ik 15 boeken heb verkocht. Het verkopen van de boeken gaat minder goed dan ik dacht. Ik ben niet zo'n aandachtstrekker wat betreft grote groepen mensen, dus waarschijnlijk komt het daardoor. Ik heb wel eens een forum aangemaakt hier op Quizlet waarin ik vroeg om e-mailadressen, omdat ik die nodig had voor de verkoop van mijn boek. Dat is nu allemaal niet meer nodig, maar dan komt toch het verkopen.
Ik heb er ietsjes (1 of 2) meer dan 5 verkocht, maar natuurlijk wil ik dat er meer verkocht worden.
Nou dwing ik jullie niet om op de link te klikken en het boek te kopen, maar een kijkje nemen kan geen kwaad toch?
Ik ben 14 jaar oud, voor het geval mensen zich dat afvroegen.
Alvast bedankt! (:
Groetjes Amina,
De link, Zoektocht naar het oude leven
Reageer (6)
Ik vind het heel cool dat je op je 14de al officieel schrijft, maar ik koop niets via internet. Verkopen ze die niet in de boekhandel ofzo?
8 jaar geledenDus je bent officieel schrijver. Op je veertiende.
8 jaar geledenOhh super leuk, hoop dat het je een beetje gaat lukken. ^^
8 jaar geledenheb je er geen promotie materiaal bij gekregen , zoals posters ?
8 jaar geledenzie net dat je bij dezelfde uitgevrij als mij zit alleen dan bij de jongere afdeling, super cool
8 jaar geleden