Foto bij Chapter 4

"Wacht, loop jij maar alvast naar Boks, ik moet nog even snel ergens langs." zei Anna en rende snel de andere kant op.
Wiet liep verder naar Boks en toen ze daar aankwam was het echt heel erg rustig en begon maar schoon te maken, Boks zou namelijk al bijna dicht gaan.
"Wiet kunnen jij en Anna een uurtje extra blijven om alles even op te ruimen en de tafel te boenen.?" riep Bing vanuit zijn kantoor. "Kunnen jullie daarna ook gelijk sluiten want ik heb een afspraak." "Ja is goed Bing!" roept Wiet en tegelijkertijd komt Anna heel vrolijk binnen wandelen. "Hey wat was dat?" "We moeten een uur langer blijven om op te ruimen en we moeten Boks sluiten, hoop niet dat je dat erg vind?" "Dat komt heel goed uit, ik heb lekkere hapjes voor ons gehaald omdat onze lunch niet doorging!" Anna geeft Wiet een kus op haar wang en loopt weg naar de keuken. * OMG mn buik* Wiet begon te blozen en liep naar de toilet toe. *Wat heb ik nou.. Ben ik dan echt verliefd op Anna..* Wiet opende de kraan en maakte een kommetje van haar handen, en deed een beetje water over haar gezicht.

"Waar was je Wietje?" vroeg Anna benieuwd. "Even naar de toilet, zullen we verder met schoonmaken?" Wiet pakte een mop en begon de grond schoon te maken en Anna pakte een doekje en maakte al de tafels schoon. "Wiet, Anna ik ga. Ik zie jullie vrijdag weer. Doei" "Doei Bing, succes op je afspraak" Riep Anna vrolijk.
"Eh Wietje?" en Anna begon te grijnzen. "Wat is er?" "Ik zou maar snel rennen, want je bent nog niet van me af HAHA!" en Anna begon achter Wiet aan te rennen. "Anna nee, kijk uit ik heb net gedwijlt" Wiet begon ook een beetje te rennen want Anna kwam steeds dichterbij. ZOOEEFFF en Anna gleed uit. "HAHAHAHAHAHAHHAHAH" eigen schuld, moet je maar niet achter me aan komen rennen, en Wiet sloot haar armen in elkaar. Anna stond op en rende weer verder. "Pas maar op jij Wietje!!" Wiet probeert sneller te rennen alleen het loopt dood... "JAAAA JAAAA JAAA, IK HEB JEEEE!!" Schreeuwt Anna en knuffelt Wiet vanaf de achterkant en legt haar hoofd op haar schouder. "Got you Wietje" zegt Anna zwoel. En Anna begon een beetje heen en weer te bewegen. Wiet haalde Anna haar armen weg en liep verder. "Zullen we gaan eten, anders heb je dat voor niks meegenomen" zei Wiet en deed zenuwachig haar haar een beetje naar achter. Anna keek haar teleurgesteld aan en liep naar haar tas toe met het eten. "Ga maar alvast zitten dan maak ik het klaar voor ons." Wiet loopt naar de tafel toe die Anna al een beetje gedekt had en ging zitten. Even later komt Anna binnen lopen. "Wietje wil je deze blinddoek omdoen?" "Waarom?" vroeg Wiet verbaast. "Doe nou maar." en Anna maakt de blinddoek vast om Wiet haar hoofd.

"Doe maar af" zegt Anna voorzichtig. Wiets ogen worden groot en kijkt Anna aan. "Wow, is dit voor mij?" Anna knikt lief en schenkt wat water in. De hele tafel stond vol met heerlijke hapjes.


"Dit is echt super lekker, ik heb nog nooit zo lekker gegeten. Dankjewel" Anna lacht en pakt een servetje. "Er zit wat naast je mond" en Anna veegt het beetje saus weg van Wiet haar gezicht. Wiet bloost en kijkt weg. "Zullen we het opruimen?" vraagt Wiet en staat op. Anna kijkt haar aan en Wiet pakt wat borden.
Wiet wilt weglopen, maar Anna pakt snel haar schouder beet en draait Wiet om. Anna kijkt diep in Wiet haar ogen en aait Wiets wang met haar hand. Anna gezicht komt dichterbij en.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen