Wiet komt aanfietsen en zet haar fiets op slot. "HEEEYYYYYYYY" roept iemand die heel snel aan komt rijden op haar scooter. "Oh hey hai" zei Wiet. "Waarom zo bang? zo eng ben ik toch ook weer niet" zei Anna. "Hoe heet je eigenlijk? Ik heet Anna." "Uhm.. Wiet" en wiet kijkt weg. "Haha oke uhm wiet, zullen we naar binnen gaan?" Wiet begon te blozen en ze liepen gezamelijk naar binnen.
"Wiet, kan jij Anna inwerken?" vroeg Bing toen hij samen met Anna kwam aanlopen. "uhm ja is goed." Anna begon te grijnzen en liep naar Wiet toe. "Werk me maar in uhm Wietje" en Anna begon Wiet plagend te kietelen in haar zij. "ANNA STOP PLEASEE!" en Wiet sloeg Anna perongeluk in der buik. "Wow sorry, dat was echt niet de bedoeling" riep Wiet gelijk en deed haar hand voor der mond. "Ajoh doe niet zo gek." Wiet keek opgelucht, maar Anna begon heel groot te grijzen. "NU GA IK JE PAKKEN DUS KIJK MAAR UIT, DENK NIET DAT JE AL DOOD WILT!!" en Wiet rende als een gek weg, Anna rende er als een debiel achter aan. "IK KRIJG JE WEL WIET!!"

Na 5 minuten achter elkaar aangerend te hebben rent Anna naar de bank toe en ploft er neer. "Zo Anna kan je niet meer?" "haha nee ik geef op, mijn conditie is echt gewoon de waarde van een zak zout" Beide lachtte ze en Wiet kwam naast Anna zitten. Anna keek Wiet heel sneaky aan. "IK HEB JE HAHAHA!!" Schreeuwt Anna en begint Wiet weer te kietelen. "Dit krijg je er dus van haha, ik geef niet zo snel op. Dit is je verdiende loon omdat je me sloeg!" Wiet begon zich los te wurmen maar t lukte niet. "Anna please stop, anders ga ik je weer slaan hoor maar dan echt nog veel harder!" "oke oke, ik stop al maar dit was je eigen schuld" Anna liep weg en knipoogde naar Wiet.
*Omg mn buik, wat is dit....* dacht Wiet bij zichzelf.
"Wietje, kan jij even die mensen daar helpen? ik ben even bezig met de andere bestellingen" Riep Anna vanaf de bar. Wiet loopt naar de twee mensen toe en neemt hun bestelling op.

"Welke bestellingen ben je eigenlijk aan het klaarmaken? Iedereen heeft al iets behalve de twee waar ik net was." "Dat is een verrassing, dus maak jij de bestellingen van je tafel maar klaar en ga daarna maar daar op de bank zitten" "Oke baas" zegt Wiet plagerig. Wiet maakt netjes al haar bestellingen en brengt ze naar de twee personen toe. "Eetsmakelijk" En Wiet liep naar de bank toe wat Anna haar gevraagd had.
"Wiet en ik nemen even pauze." zegt Anna tegen een van de andere serveersters en kwam met twee mooi opgemaakte borden naar Wiet toe lopen.
"Kijk eens aan Wietje, dit hebben wij wel even verdient!" "Wauw, dat ziet er super lekker uit, dankjewel" Wiet bloosde en gaf Anna een knuffel. "Geen dank, ik pak nog even wat servetjes." Anna liep richting de keuken en pakte in plaats van servetjes de slagroom uit de koelkast en spoot haar hele hand onder. Ze liep terug naar binnen en pakte ook nog wat servertjes, en heel langzaam zonder geluid loopt ze naar Wiet toe. "HAHA GOT YOU!!" En Anna Sloeg haar slagroom hand zo in Wiet haar gezicht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen