Hoofdstuk 9
Ik kijk hem aan nadat ik dat gelezen heb en moet moeite doen om boos te blijven. Vervloekte puppy-ogen. Oké, maar dan wordt jij ook nat! lach ik. Plots gaat de bel, ik wist niet dat de tijd zo snel voorbij kon gaan.
Brady POV
Ik ben blij dat ik haar gevraagd heb, nu is er nog iets leuk aan. Seth en Colin waren me er mee aan het pesten dat ik haar leuk vond. Ik werd echt gek door onzekerheid, wat als ze mij nu niet leuk vind? Dat zou ik niet aankunnen. Ik ken haar nog maar en dag, toch is Marie al veel voor mij gaan betekenen. Ik loop achter haar aan en til haar op tot in het water. Zet me neer! Oké lach ik en ik laat haar vallen. Aaahh koud!! Hier ga je spijt van krijgen! en ze trekt me onder! We komen beide proestend van het lachen weer boven. Ik kijk haar aan en gooi er dan alles uit. Marie, dit komt misschien onverwacht maar ik vind je leuk. Echt leuk! Ik ken je nog niet lang maar ben nu tot over mijn oren verliefd, wil je mijn vriendin zijn?
Ze antwoordt niet direct en meteen ben ik in paniek. Wat moet ik nu. En dan is mijn haard leeg en slaat mijn hart op hol. ZE KUST ME!! Ik neem aan dat dat een ja is… Zeker. Brady… Ik ben echt blij dat je me vroeg.. en dan lacht ze verlegen. Het enige wat ik dan nog kon doen is haar een knuffel geven. Vergeten dat we in zee staan. Ik kijk pas op als ik geroep hoor en word uit mijn vrolijke bui gehaald door een groep jongens zonder shirt onze kant op te zien komen. Ik neem Marie mee uit het water en geef haar mijn handdoek. Ze was die van haar vergeten en ik kan wel tegen een stootje.
Er zijn nog geen reacties.