>> 30
Hoofdstuk dertig. *O*
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Nu is het wel heel positief dat ik gewoon naar het volgende hoofdstuk kan gaan. Hoef ik niet in spanning te wachten
8 jaar geledenIk schaam me diep: ik had me heel het verhaal lang voorgesteld dat ze in een huis woonden in plaats van een appartement. En nu val ik door de mand, want dat wil ik ook zeggen dat ik je mooie plattegrond niet grondig heb bestudeerd.
8 jaar geledenPositief is dat ik nog een hoofdstuk te lezen heb. Een veelbelovend hoofdstuk. Want komaan, samen vast in een lift en Remus met een belangrijke vraag? Dat klinkt goeeed!
Neee!!! Ik wil eigenlijk wel nu deel twee van de lift! Morgen is vandaag!
8 jaar geledenik zie ze toch liever samen in een lift dan dat arme Remus de trap neemt en moet bewegen net als de tweehonderd hamsters.
8 jaar geledenHaha, Remus is verontwaardigd En twee dagen zal het vast niet duren.
Helaas, ik had niet vooruit gepland voor liftnoodgevallen niet gek ook.
Leuke noodplannen die noodgedwongen uitgesteld moeten worden.
Oke, laat het niet iets onzinnigs zijn for once?
Oh man geen cliffhanger nu. Ik kom net terug van een zeer stressvolle activiteit, en wilde ontspannen met een leuk hoofdstuk van je verhaal, maar nu dit. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat er zal gaan gebeuren.
8 jaar geleden