>> 26
Remus doucht: deel twee. :'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
DE MUUR DE MUUR DE MUUR. Niet wat ik had gedacht, hahaha, maar nog steeds goed.
8 jaar geledenPlease please please please laat Sirius Remus portretteren.
Naakt.IN ALLEEN ÉÉN VAN ZIJN GERAFELDE SWEATERSJezus
I blame fanart for that ^.
Hij had te vaak het tegenovergestelde gehoord.
8 jaar geledenWelke idioot heeft je dat verteld. Als je echt goed tekent, moet je er gewoon voor gaan, Sirius.
Ik denk ook dat de onbekende jongen een ex of Reggie is... ben heel benieuwd! Love it!
8 jaar geledenWie. Is. Die. Jongen. Van. Het. Portret.
8 jaar geledenDat vond Sirius een zeer respectabele tijdhaha, interessante gedachten
8 jaar geledenmet peter is het eigenlijk ook een portret (: maar deze
niet Berlijnse-muur is superawesome! I would react the same as Remus.Hij had te vaak het tegenovergestelde gehoord als het van zijn familie komt is het vooralsnog onzin en sowieso ga ik met Remus en James hierin mee.
Hij leek een hyperactieve aristocraat met weinig in zijn bovenkamer, maar in het geheim las hij Shakespeare en oefende om de nieuwe Van Gogh te worden. geweldige zin again.
Bijna te blij, toch net niet (:
ik ben benieuwd naar die jongen ^ en ik zou maar niet te veel hopen Padfoot.