Foto bij >> 23

Weer goed nieuws: de CD is gevonden en Word is geïnstalleerd, slechts enkele uren na dat bericht. :9~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Altaria

    Whahhah waarom heb ik nu het beeld in mn hoofd van Remus en Sirius in een gigantische vissenkom, over kinky gesproken XD

    8 jaar geleden
  • Wiarda

    Toen Sirius de volgende dag met zijn ontbijt de woonkamer binnen liep om wat Comedy Central te kijken, stond hem een nare verrassing te wachten.

    Ik sterf nu al, want natuurlijk is Sirius ook het type om domme, licht offensieve humorprogramma's te kijken in de vroege morgen. High five, Sirius.

    “Dan had hij dood moeten gaan! Hij had beter kunnen sterven dan zijn vrienden op te eten, precies zoals wij ook voor hem zouden hebben gedaan.”

    De ernst van deze zin is nu voorgoed geruïneerd en de derde film/het derde boek zal nooit meer hetzelfde zijn, tnx.

    “Heb je door dat jij wel zo naar hem kijkt?”

    Een deel van me werd een ietsiepietsie enthousiast van deze zin, tot ik me weer realiseerde dat ik mezelf wel erg veel onzin aan het aanpraten zou zijn, als ik zou geloven dat zo'n Third Party Confrontation Sirius Black zich echt emotionele dingen zou laten beseffen en superdupermakkelijk zou accepteren. Nah. Dat duurt nog wel een hoofdstuk of tien, minstens.

    Sirius deed zijn uiterste best om niet weer te gaan schreeuwen. Dit was mogelijk een passendere situatie dan Henks verdwijning, maar in dit geval zou Sirius liever onderdrijven over zijn gevoelens dan overdrijven.

    Als we ervan uitgaan dat onderdrijven ook "onder het wateroppervlak drijven" kan betekenen, denk ik dat onderdrijven in ieder geval beter in deze situatie past dan in het geval van dooie Henk. Dooie vissen drijven meestal op het wateroppervlak, niet eronder. Was Henk maar blijven onderdrijven. RIP.

    “Niet als je niet doorbijt.”
    Sirius maakte zijn knipoog extra suggestief. “Nooit geweten dat jij zo kinky was.”
    James lachte en stond op, eindelijk. “Je maakt geen schijn van kans, geile terriër.”

    Oh please, Sirius, alsof jij niet overduidelijk het type zou zijn dat tandafdrukken en zuigzoenen boven de kraag en achter oren zou maken en ervoor zorgt dat de arme knul van een partner van je de volgende gehele week in belachelijk grote sjaals moet rondlopen of belachelijk veel make-up moet gebruiken. Ik zie je er 150% voor aan om drie keer zo erg te zijn als James, en ik zie je er 92834792% voor aan dat je al vet vaak hebt bedacht of je toevallig een soort lovebite in een S-vorm zou kunnen maken in Remus zijn nek of zo. Goed. Lichtjes R rated headcanon rant weer over (denk ik? hij was best mild, maar toch, gepassioneerde meningen over Sirius' seksleven, dus idk).

    8 jaar geleden
  • Phlegethon

    gelukkig is dat snel goedgekomen!
    Dit is niet Finding Nemo, helaas niet, al is het wel realiteit dat vissen elkaar opeten.
    “Ja, het is dood, Sirius,” hahaha
    “Misschien moeten we Peter maar ter adoptie opgeven op Ebay ja, zo loyaal ben je dus naar huisgenoten toe pads
    oh james, -zijn hipsterbril rockt- a little perv indeed. but true.

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    OMGGG INGE!!
    Je stopt zelfs dit erin!! Wauw!

    8 jaar geleden
  • Baudelaire

    Omg Inge. Omg. Ik moet nu verder met het terugkijken van een college. Maar dit fenomenale stuk zal nog een meer dramatische reactie krijgen

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen