Foto bij Hoofdstuk 7: STOP

I am a worthless piece of shit.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • CaptainChaos0

    Woow het!

    Ik ben er echt even helemaal stil van over hoe werkelijk en hoe echt je het beschrijft is gewoon wauw!!

    Ik wordt gewoon echt meegenomen in je verhaal ga door ga door!!

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh... Shit, ik ben sprakeloos!
    Hoe jij die gevoelens kunt neerschrijven...
    Ik heb serieus een traantje moeten wegpinken! Het is zo mooi geschreven! Echt Wauw! Je hebt talent, dit verhaal zou echt zoveel nieuwe lezers moeten hebben!

    Ik heb zoveel medelijden met Alicia. Ergens begrijp ik het dat ze nu probeert zelfmoord te plegen. Echt waar, ik begrijp het helemaal.
    Maar ergens hoop ik toch dat ze niet echt dood is. Ze zou niet mogen luisteren naar die stemmen, die hallucinaties.
    Pff ik vind het zo erg voor haar!

    Ik heb eigenlijk een vraagje voor je. Wanneer komt One Direction erin voor? (Voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit. Zelfs als One Direction pas na vijftig hoofdstukken komt, ik zal je verhaal blijven volgen. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig :'))

    Xxx
    Snel verder, want je schrijft geweldig, dit verhaal is echt top! + Ik ben zeer benieuwd of Alicia het redt. (Natuurlijk redt ze het, ze is het hoofdpersonage.. Maar dit klonk zo echt, alsof ze echt doodging :()

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen