Foto bij Chapter 095

Jaylyn Cameron

Nog maar een paar hoofdstukjes en dan zit het er toch echt op.
Er komt wel een vervolg maar daar ben ik nog niet zo ver mee.
Net als dat ik aan nog een paar verhalen werk.
Maar... geen nood, ik heb nog wat 'complete' verhalen en mijn voorraad is nog lang niet op.

Ik kijk naar mijn broer en is het te zien dat hij nadenkt. Vanochtend toen Embry en ik nog in bed lagen, hebben we het er over gehad en wil hij het liefst elk weekend hier zijn. Meer omdat we anders rekening moeten houden met zijn moeder. Dat valt hier wel mee want Jared is vaak niet eens thuis. Tenzij hij wil eten en dat leert hij ook steeds beter.
“Dus in het weekend is hij hier. Betekend dat ook dat er wat van zijn kleding hierheen komt?” Jared lijkt er vrede mee te hebben.
“Lijkt me wel handig,” knik ik. Ik heb nog ruimte genoeg in de inloopkast.
“En?” Embry wil het schijnbaar echt horen van mijn broer.
“Geen probleem,” antwoord Jared dan.
“Ben ik blij mee.” Ik ben er wel opgelucht mee. “Er schieten mij zo twee dingen in mijn hoofd. Eén, als de deur dicht is, blijf jij weg.”
“Spreekt voor zich, Lyn,” reageert mijn broer snel.
“Mooi, in het weekend hoef je ons niet vroeg uit bed te verwachten. We houden allebei van uitslapen. Helemaal als ik geen vroege ronde heb.” Embry's hand ligt in mijn rug en kan ik de warmte voelen.
“Twee, als je wil ontbijten, hou het simpel. Ik wil niet nog een keer naar beneden moeten rennen en zien dat de hele keuken blauw staat van de rook,” ga ik verder en schiet Embry in de lach.
“Ben ik met haar eens. Anders doe je nooit veel moeite voor het eten,” schud hij zijn hoofd en begint zelfs Jared te lachen.
“Hé, komen jullie mee naar Emily of niet,” hoor ik iemand zeggen en blijkt het Seth te zijn. “Jake is er ook.”
“Wat zei ik je.” Embry houdt zijn hand op naar Jared. “Dat is makkelijk verdient.”
“Meen je dat echt, Seth?” Jared kijkt naar Seth.
“Ja, zijn vader wilde hem in bed houden. Zoals Carlisle gezegd heeft maar daar luisterde Jake niet naar. Wheels was net iets te langzaam en binnen een minuut was Jake weg. Nu zit hij bij Emily voor een muffin,” vertelt Seth.
“Wheels is een bijnaam voor Billy,” grijnst Embry en ben ik zelf wel benieuwd.
“Ik geef je die vijf piek pas als ik het zelf ziet,” gromt Jared nog en gaan we naar Emily's huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen