Chapter 094
Ik ben behoorlijk opgelucht dat Jared ook niks mankeert. Samen met de anderen hebben we buiten gewacht tot we wisten dat alles weer goed zou zijn. Wel heb ik op die manier voor het eerst Bella ontmoet. Wat een trut zeg. Ze mag wel beter voor zichzelf zorgen. Niet te vergeten dat ze totaal geen humor heeft. Ik heb haar niet één keer zien glimlachen. We zijn weer bijna thuis en ligt Embry's arm om me heen.
“Ik durf te wedden dat Jake morgen gewoon bij Emily zit,” grijnst Embry.
“Overmorgen, hij moet morgen nog in bed blijven. Je heb Carlisle gehoord,” reageert Jared.
“Denk jij dat hij daar naar luistert. Als hij morgen wakker wordt, kan hij alles weer doen. Zelfs Billy kan hem niet tegen houden,” grinnikt Embry.
“Gaan jullie nou echt een weddenschap maken over Jake?” Verbaasd schud ik mijn hoofd naar die twee.
“Ja,” klinkt het van hun tegelijk.
“Vijf piek dat Jake morgen bij Emily zit,” gaat Embry verder.
“Deal,” knikt Jared en gaan we naar binnen. “Ik zie jullie morgen wel. Weltrusten.”
“Weltrusten Jared.” Ik zie dat mijn broer gelijk naar boven gaat.
“Morgen moeten we echt wat gaan afspreken. Het is niet zo dat hij hier nu kan intrekken,” geeuwt Jared en komt hij nog even terug.
“Hij wordt voorspelbaar,” mompelt Embry en kijken we Jared na, die deze keer echt naar boven verdwijnt. “Wat wil jij, Lyn?”
“Dat je vannacht kan blijven. Jared heeft wel gelijk en we mogen je moeder ook nog niet vergeten,” zucht ik en ga ik richting de trap. Verder kom ik niet en tilt hij me op met een arm onder mijn knieën en zijn andere arm om mijn rug.
“We praten morgen wel. Het is een lange dag geweest,” zegt hij en brengt hij mij naar mijn kamer. Iets zegt mij dat dit huis voor Embry en mij zal worden. Dat gevoel heb ik gewoon heel sterk en daar twijfel ik niet meer aan. Niet nu gebleken is dat Jake gewond is geraakt met het gevecht.
Reageer (1)
Waarom heb ik het vermoeden dat het bijna afgelopen is
8 jaar geleden