Chapter 088
Het is niet makkelijk om nu afscheid te nemen. Ik weet dat hij morgen gaat vechten tegen een leger vampieren. Na het strand zijn we terug naar huis gegaan en zijn we nog naar mijn kamer gegaan.
“Wees voorzichtig morgen.” Ik wil hem zonder een schram zien want anders ga ik kwaad worden. Te beginnen met Jake en daarna Carlisle.
“Natuurlijk,” knikt Embry. “Morgenochtend kan ik hierheen komen.”
“Niet verstandig, ze wil dan niet dat je weg gaat,” komt Jared ertussen.
“Wie heeft gezegd dat jij thuis mocht komen,” bijt ik mijn broer toe.
“Vertaling, ze wil jou ook niet kwijt,” grinnikt Embry en kust hij mij. Mijn armen leg ik vanzelf om zijn nek.
“Weltrusten,” moppert Jared en kan ik aan zijn voetstappen horen dat hij naar boven gaat. Aangezien we met zijn allen bij Sam en Emily gegeten hebben, verwacht ik dat Jared niet meer naar beneden komt. Iets later laten we elkaar los en liggen zijn handen op mijn heupen. Nee, jij gaat vanavond niet naar huis. We willen het allebei en het is al laat. Met een lach maak ik me los uit zijn armen en loop ik naar de keuken om de deur op slot te doen.
“Lyn?” Zijn stem is zacht en draai ik me naar hem om.
“Blijf.” Waarom zouden we het nog uitstellen als het niet hoeft? In de hal trek ik snel mijn schoenen uit. Iets dat hij ook doet. Zijn ogen glinsteren even en pak ik zijn hand. Om hem mee naar boven te nemen naar mijn kamer. Onze kamer. In de slaapkamer doet hij de deur dicht. Waarna hij mij optilt en naar bed loopt. Teder legt hij me neer en komt hij bij me liggen. Woorden zijn niet eens nodig en voel ik zijn handen bij mijn buik. Daarna trekt hij mijn shirt uit en buigt hij zijn hoofd om me te zoenen. Op dat moment kan ik zijn handen bij mijn broek voelen en maakt hij de knoop los. Heel even verbreken we onze zoen en gaat hij kussend lager. Vervolgens trekt hij mijn broek uit en lig ik in alleen mijn lingerie nog op bed. Glimlachend komt hij net boven me hangen voor een kus en al zoenend draait hij ons. Deze keer om mijn handen naar zijn broek te leiden en maak ik de knoop van zijn broek los. Met een spoor van vlinderkusjes over zijn borstkas, ga ik nog lager en trek ik zijn broek uit. Juist dan voel ik zijn handen onder mijn armen en trekt hij me omhoog. Heerlijk. De manier waarop hij me aanraakt, zegt me alles. Dat hij me van alles beloofd. Alles van zichzelf. Zijn hart, zijn ziel, zijn liefde, zijn bescherming en wil ik hem hetzelfde laten voelen. Hij is mijn alles.
Reageer (1)
Anndd dan heeft ie niet geslapen voor hij met vampires gaat vechten
8 jaar geleden