Foto bij Chapter 083

Jaylyn Cameron

We zitten met zijn vieren op de veranda en heeft Jared koffie gezet voor ons. Tegelijk heb ik uitgelegd wat er gebeurd is. Wel heeft Embry een arm om me heen gelegd. Twee verbaasde gezichten kijken van mij naar Paul als ze horen dat ik Paul gekalmeerd heb.
“Je nam wel een groot risico.” Paul kijkt voor zich uit. “Ik stond op het punt om te veranderen. Ik had je kunnen verwonden.”
“Het risico om ontdekt te worden was groter, Paul. Ik wist dat Rob nog in de buurt was en als hij gezien had dat je veranderde.” Ik schud mijn hoofd.
“Ze heeft gelijk,” zucht Jared als eerste. “We mogen onder geen enkele omstandigheden ontdekt worden. Dat is de belangrijkste regel bij Sam en dat weten we.”
“Dat neemt nog niet weg dat hij haar wel had kunnen verwonden.” Embry's hand gaat over mijn arm en trekt hij me dichter tegen hem aan.
“Als je het zo gaat bekijken, ben ik bij geen van jullie echt veilig. Het is goed gegaan, Paul is weer rustig en ik mankeer niks.” Ik geef Embry een kus op zijn wang en voel ik zijn sterke armen, die mij optillen en zit ik bij hem op schoot.
“Hoe komt het dat jij hier was?” Jared kijkt naar Paul.
“Mijn ronde zat er net op toen ik iemand bij haar zag staan,” antwoord Paul.
“Denk je dat we het tegen Sam moeten zeggen,” wil Jared weten.
“Ja, alleen maar omdat hij er achter kan komen door telepathie,” knikt Embry. “Het lijkt me verstandiger dat wij zo naar Sam gaan.”
“Lyn, ga je liever douchen en aankleden. Je zit hier nog wel in je ochtendjas,” herinnert Jared mij.
“Ik ben over twintig minuten beneden,” zeg ik en sta ik op.
“Een half uur,” mompelt Embry en loopt hij mee naar boven. Als ik in mijn kamer ben, draait hij me om en kust hij me. “Dat wilde ik al doen toen ik je zag,” grijnst hij en liggen zijn lippen weer op de mijne voor een zoen.
“Hé, laat haar even met rust Romeo.” Dit is nu al de derde keer dat Jared ons stoort. “Als Sam het eenmaal weet, kun je doen wat je wil.” Gek genoeg moet ik mijn broer daar wel gelijk in geven maar dat wil ik niet hardop zeggen. Uit mijn kast pak ik een zwarte broek met een zachtgroene tuniek en een lingeriesetje. Vervolgens ga ik naar de badkamer en draai ik de deur op slot.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen