Embry Call
Waarom reageert er niemand??? (huil)

Eenmaal in haar kamer gooi ik de deur achter me dicht en trek ik haar in mijn armen. Om verder te gaan waar we gebleven waren, uren geleden. We zijn weer wat verder want ik had haar shirt uitgekregen en zij de mijne. Het beeld van Lyn in zwarte lingerie met kant, heeft me niet meer los gelaten. Zoenend gaan we naar haar bed en vallen we er samen op. Deze keer heb ik geen aanmoediging nodig en glijden mijn handen onder haar shirt. Een paar minuten later laat ze me even los en maak ik er gebruik van om haar shirt uit te trekken.
“Het is nu juist moeilijker om van je af te blijven,” mompel ik en buig ik mijn hoofd om haar in haar hals te kussen. Waarvan ik weet dat ze het fijn vind.
“Ik hou je niet tegen,” fluistert Lyn. Tegelijk gaan haar handen over mijn rug en voel ik haar nagels. Een heerlijk gevoel. Zelfs over haar bh heen, kus ik haar overal waar ik bij kan. Net als dat mijn handen op haar heupen liggen.
“Wil je verder?” Ik kan het niet laten om haar platte buik te kussen voor ik opkijk naar haar.
“Ja en nee.” Aan haar ogen kan ik zien dat ze meer wil.
“Wat is het nou.” Ik kus haar navel en houd ze haar adem in. “Is het ja.” Ik kus haar net boven haar broek. “Of is het nee.” Weer kus ik haar buik.
“We zijn niet alleen.” Haar stem is zacht. “Jared is beneden en misschien Paul ook nog,” rilt Lyn nu.
“Je heb gelijk.” Die woorden werken als een koude douche en stop ik. Liever wanneer we alleen zijn. Misschien is het ook beter om te wachten tot het avond is zodat we dan niet meer uit bed hoeven te gaan. Wel hou ik haar tegen als ze haar shirt wil pakken. “Die heb je momenteel niet nodig. We zijn warm genoeg samen.” Mijn hand gaat vanzelf omhoog naar haar borsten. Alles aan haar is perfect. Mooi slank figuurtje, rondingen waar het hoort en dan hoort ze bij mij. Lyn's ademhaling hapert even en is het te voelen dat ze zelf ook opgewonden is. Dan ben ik het niet alleen. Goed zo.
“Ik vraag me af hoe we het huis voor onszelf kunnen hebben,” mompelt ze en kus ik haar borst. Die nog netjes bedekt wordt door haar bh.
“Dat wil ik ook weten.” Wel neem ik me voor dat we pas verder kunnen als er niemand in het huis is. Anders hebben we kans dat iemand ons hoort. Ik ga op mijn rug liggen en trek ik haar met me mee. Waardoor ze met haar hoofd op mijn schouder ligt.

Reageer (1)

  • Altaria

    Wat dacht je van je wacht tot ze er klaar voor is? Ze twijfelt nu nog

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen