Chapter 080
Paul komt net binnen en gaat hij naast Jared zitten. Als er meer zo denken, waarom wordt Jake dan niet eerst gestraft door het verbreken van de regels. Dat ik bij Embry op schoot zit, vind niemand irritant en blijf ik gewoon zitten.
“Deze obsessie voor Bella gaat mij te ver.” Paul leunt achterover op de bank.
“Zou je denken.” Jared staat op en weet ik dat hij naar de keuken gaat voor wat te drinken.
“Ik ben ervoor dat Jake straks voor straf dubbele ronde moet lopen. Hij heeft de regels verbroken,” mompelt Embry.
“Ben ik helemaal voor.” Jared is terug en gaat hij zitten. “Bella is niet zijn inprent, ze weet het van ons en nu beslist hij voor iedereen dat we mee zullen vechten. Allemaal voor zijn liefde voor Bella.”
“Dan moeten we met Sam praten,” zucht Paul. “Dat gaat niet makkelijk worden. We weten dat Jake eigenlijk boven Sam staat.”
“Hoezo dat dan? Ik dacht dat Sam de alfa is,” verward kijk ik hun aan.
“Sam is de gekozen alfa. Jake is eigenlijk de echte alfa,” legt Jared uit. “Dat komt omdat Jake afstamt van Ephraim Black, de stamhoofd en alfa van een paar generaties terug.”
“Je zou kunnen zeggen dat het zijn geboorterecht is. Jake zou zijn plaats op kunnen eisen als de rechtmatige alfa,” vult Paul aan.
“Balen,” reageer ik. “Als je het mij vraagt is Sam met recht de echte alfa. Hij lijkt veel volwassener te zijn.”
“Zullen wij naar boven gaan,” fluistert Embry in mijn oor. Privacy en alleen met hem. Ben ik helemaal voor en knik ik.
“Jared, doe makkelijk voor vandaag met het eten.” Ik heb geen zin om eerder naar beneden te komen om hem weer wat te leren. Hij gaat al langzaam vooruit betreft koken.
“Pizza dan,” wil Jared weten.
“Prima,” geef ik nog antwoord en ga ik naar boven met Embry.
Reageer (1)
O nee he. Er komt toch geen opstand? Wtf Embry! Jake is je beste vriend!
8 jaar geleden