Embry Call

Zoals verwacht, is mijn kamer opgeruimd als ik de deur open doe. Het heeft wel zijn voordelen dat mijn moeder altijd het huis schoon wil houden. Ik hoef me dan niet druk te maken dat het een rommel is. Tegelijk ben ik opgelucht over hoe het gegaan is. Een normaal gesprek en heeft ze allerlei vragen gesteld aan Lyn.
“Nou, dat viel nog redelijk mee,” zegt Lyn en doe ik de deur dicht. “En ze heeft me niet gelijk uitgenodigd voor het eten.”
“Het viel inderdaad mee,” grinnik ik en trek ik haar mee naar mijn bed. Wel is het duidelijk dat ze rond kijkt.
“Zo ziet je kamer er dus uit.” Ergens lijkt ze teleurgesteld te zijn.
“Wat is er,” wil ik weten.
“Ik had verwacht dat een beetje rommelig was,” bekend ze dan.
“Die kans krijg ik niet want mijn moeder is van het opruimen. Ze ruimt zelfs mijn kamer op als ik het niet doe,” glimlach ik en geef ik haar een kus.
“Die luxe had ik nooit met mijn ouders. Hun vonden op een gegeven moment dat ik zelf verantwoordelijk was voor mijn kamer,” zucht ze en laat ze zich achterover vallen op mijn bed.
“Zeg dat alsjeblieft niet te hard.” Ik ga naast haar liggen en leg mijn arm om haar heen. “Ik moet soms snel weg kunnen en dan wil ik geen ruzie over het opruimen van mijn kamer. Ik heb al ruzie omdat ik niet altijd in bed lig want ze controleert me.”
“Ik snap het,” knikt Lyn. “Vind je dat eigenlijk eerlijk naar je moeder toe. Je ben volwassen genoeg dat je het zelf kan doen en je helpt je moeder ermee. Ze heeft haar werk ook nog.” Ze draait mij op mijn rug en komt ze bovenop me zitten.
“Dat ze mijn kamer opruimt, komt mij gewoon goed uit,” mompel ik en kan ik het niet helpen dat ik beelden in mijn hoofd krijg van ons samen in bed.
“Maar je kan het zelf doen.” Ze begin me in mijn hals te kussen. O verdomme, ze heeft door hoe ze mij over kan halen. Ik moet nu toch echt sterker zijn om dit te weerstaan van haar. “Denk maar niet dat je die luxe heb als je bij mij ben. Ik heb de mening van mijn ouders overgenomen want Jared moet ook zijn kamer zelf opgeruimd houden.” Zelfs met praten, blijft ze mijn hals kussen en kan ik haar ademhaling voelen.
“Lieverd.” Ik hou haar tegen en leg ik Lyn op haar rug. Om haar hals te gaan kussen. Wat zij kan, kan ik ook. “Ik geniet ervan nu het nog kan en dat is alles,” verzeker ik haar.
“Hm,” is haar reactie en glimlach ik erdoor. Ik weet intussen wel dat haar hals een zwakke plek is. Mijn handen gaan vanzelf onder haar shirt naar haar buik. Dit is bij lange na niet meer genoeg. Ik wil verder.
“Lyn,” mompel ik. “Voor we zo ver zijn, slik je de pil?” Ik wil het zeker weten.
“Ik wist dat je die vraag een keer zou stellen.” Ze trekt haar shirt wat omhoog en wijst ze naar haar linkerzij. “Een pleister en die is goed voor een hele week. Werkt bijna net als een pil.” Gerustgesteld weet ik genoeg en druk ik mijn lippen op de hare. Gelijk gaan haar lippen vaneen voor een zoen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen