Chapter 070
Vijf dagen later.....
Met een zucht kijk ik in mijn inloopkast. Intussen voelt het vertrouwd terwijl ik in het begin moeite had om de kamer van mijn ouders over te nemen. Iets dat weg gegaan is door het verven. Waardoor het echt mijn kamer is geworden. Embry's reactie toen ik zei dat ik grijs, zwart en paars wilde gebruiken. Net als de reden waarom ik die kleuren wilde. Zelfs hij kan blozen. Nu zit voor hem de avondronde erop en zouden we vanavond naar de film gaan. Daarna nog ergens iets drinken samen. In de spiegel kan ik zien dat de zuigzoen weg is dus ik hoef niet zo zeer iets met een kraag aan te trekken. Aangezien het onze eerste date is, wil ik iets speciaals aantrekken. Ja, hij haalt me misschien op met zijn motor dus in dat geval wel een broek. Uiteindelijk trek ik een strakke zwarte broek aan. Samen met een grijs mouwloos shirt en zwarte enkellaarsjes. Om een grijze jack te pakken, die me wel warm houdt op de motor. Snel kijk ik naar de klok. Juist dan hoor ik wat buiten. Ik stop mijn telefoon en kleine portemonnee in een zak van mijn jack.
“Wauw,” reageert Jared en zit hij in de keuken. Waar hij niet alleen zit. “Ik dacht dat je wel een rok of jurk aan zou trekken.”
“Dat gaat niet als hij met de motor komt,” glimlach ik en zie ik Paul's blik. Hij bekijkt me duidelijk van top tot teen.
“Lyn?” Embry komt net via de keukendeur naar binnen. Meteen gaat zijn ogen over mij heen en doe ik hetzelfde bij hem. Blijkbaar is hij helemaal in het zwart en dat staat hem fantastisch.
“Wegwezen, voordat hij je naar boven wil brengen,” lacht Jared.
“Het kan ook te snel gaan,” schud ik mijn hoofd. Embry en ik weten wel waarom we wachten.
“Ga je mee,” samen met Embry lopen we naar buiten en zie ik inderdaad zijn motor staan. Waarvan hij weet dat ik nog nooit op een motor gezeten heb. Ik krijg een helm en zet die op. Hm, zo meteen zit ik dicht tegen hem aan, weet ik. Hij stapt zelf op en doe ik het riempje vast. Ik ga achter hem zitten en sla mijn armen om me heen.
“Moet je haar niet waarschuwen om om twaalf uur thuis te zijn of zo,” hoor ik Jake zeggen.
“Nee, ze weet wat ze doet. De vorige keer dat ik zoiets deed, heeft ze Embry overgehaald om een nacht te blijven om mij terug te pakken,” komt het antwoord van Jared.
“Hé, je bedoelt dat ze al...”
“Nee, idioot, dat zouden we anders geweten hebben.” Het is te zien dat Jake Paul een klap tegen zijn hoofd geeft. O shit, dat is waar ook. Telepathie. Het is dus mogelijk dat Embry per ongeluk iets van zijn gedachten laat zien aan hun. Vervolgens geeft Embry gas en zijn we weg. Ik heb nog kunnen horen dat ze dubbel lagen van het lachen.
Reageer (1)
hahaha
8 jaar geleden