Foto bij Chapter 053

Jaylyn Cameron

Ik wacht niet eens vijf minuten want zodra ik kan zien dat Jared en Paul vechten, bel ik Sam op. Het scheelt dat Sam de helft al weet. Het duurt even en wordt er opgenomen.
“Met Emily.”
“Met Lyn, ik moet Sam hebben,” zeg ik gelijk.
“Moment.” Ik hoor iets op de achtergrond.
“Sam,” klinkt zijn stem.
“Kom alsjeblieft hierheen. Paul heeft half ingebroken om mij te overtuigen dat ik bij hem hoor. Hij vecht nu tegen Jared. Ze zijn al verandert omdat ze allebei woedend zijn,” leg ik snel uit.
“Ik kom eraan.” Gelijk wordt er opgehangen. Met mijn ogen kan ik nog steeds zien dat Jared en Paul vechten. Wel gaan ze vechtend naar het bos. Eigenlijk mag Paul nog blij zijn dat ik Embry niet bel. Anders zou hij zowel Jared en Embry tegenover hem hebben. Aan de andere kant, moet ik Embry dan vertellen wat er gebeurd is. Dat mijn broer het weet, is voor mij meer dan genoeg. Ik praat er niet graag over. Wacht, als Sam er is, zullen ze terug moeten veranderen en Jared is uit zijn boxer gescheurd. Ik ga snel naar boven en pak een broek van hem. Terug beneden zie ik dat Sam aangekomen is en staat hij, als mens en niet als een wolf, voor de twee.
“Ben je soms je verstand verloren, Paul. Verander terug,” beveelt Sam. “Jij ook, Jared.” Wat ze ook doen en loop ik even naar Jared om hem een broek te geven. Zonder te kijken, ga ik snel terug naar de keuken. Helemaal donker is het niet buiten door het licht van de sterren en de maan. Waardoor ik bij Paul kan zien dat hij niks meer aan heeft. “Het is je eigen schuld. Waarom denk je in vredesnaam dat je kans maak bij Lyn?”
“Dat wil ik ook weten. Iedereen zat er bij toen Embry op haar inprentte.” Jared, die wel een broek aan heeft, kijk eveneens naar Paul.
“Moet ik dan mijn gevoelens negeren,” verdedigt Paul zichzelf.
“Er is een verschil tussen verliefd zijn en op iemand in te prenten. Ze heeft iemand dus je laat haar met rust.” Boos kijkt Sam naar Paul. Dat ik alles kan volgen, komt omdat de keukendeur open staat en kijk ik naar het drietal. “Je heb hier niks te zoeken. Dubbele rondes voor jou de komende week. Als ik hoor, van wie dan ook, dat je hier weer kom verhoog ik de straf. Maak dat je weg kom.” Zelf heb ik thee gezet want ik weet dat Sam nog vragen heeft. Jared anders wel dus ziet het er naar uit dat ik geen oog meer dicht doe.
“O en Paul.” Jared's stem klinkt eerder iets geamuseerd. “Ik ben niet bepaald onder de indruk. Lyn zal niks missen.” Mijn mond valt open door de opmerking.
“Ze zal bij Embry niks te kort komen. Hij doet het ten minste rustig aan. Jij dringt je op aan haar.” Sam lijkt het met Jared eens te zijn. Vervolgens komen Jared, en Sam, naar het huis.

Reageer (1)

  • Altaria

    Jared heeft wel gelijk... Em wacht Paul dringt aan

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen