Jared Cameron

Wat is er in vredesnaam gebeurd dat ze weg is gegaan? Is alles wel goed met haar? Waar is ze? Het feit dat ze nu al twee dagen weg is, zorgt ervoor dat ik niet weet wat ik moet doen. Embry is niet eens weg gegaan en zoeken we Lyn. De eerste nacht dat ze niet terug gekomen is, heb ik nog ruzie gehad met Embry. Vooral omdat ik dacht dat het zijn schuld is. God, Lyn waar zit je? Ik kijk even naast me. Embry ziet er net zo slecht uit. Net als mij, kan hij waarschijnlijk niet slapen. Wat ik hem niet kwalijk neem.
“Wat is er met jullie,” kan ik iemand horen zeggen en herken ik Paul.
“Heb jij Lyn gezien?” Op dit moment mag iedereen het weten want dan zoekt iedereen mee naar mijn zus. Het deert me niet dat hij gevoelens heeft voor Lyn.
“Nee,” schud Paul zijn hoofd. “Wat is er aan de hand?”
“Lyn is al twee dagen vermist,” zegt Embry en staan zijn ogen verdrietig.
“Wat? Wat heb je gedaan dat ze weg is gegaan,” geschrokken kijkt Paul van Embry naar mij.
“Daar komen we pas achter als we haar gevonden hebben,” zucht ik.
“Ik ga naar Sam. Misschien weet hij wat.” Paul draait zich al om.
“Dat weet hij niet,” reageer ik. “Ik ben al bij Sam geweest. Zelfs Seth weet niet waar ze is en hij heeft het beste gehoor van ons.”
“En jij heb niks gezien? Jij heb het beste zicht van ons.” Paul's gezicht verandert en kijkt hij net zo bedroeft.
“Als jij nou thuis blijft. Wie weet komt ze terug als niemand daar is. Paul en ik blijven wel zoeken,” stelt Embry voor. Hoewel ik het liefst niet machteloos thuis wil wachten, moet er iemand daar blijven. Iedereen zoekt intussen mee.
“Als je haar vindt...”
“Dan bel ik je,” knikt Embry. Met een diepe zucht ga ik terug naar huis.
“Als wolf kunnen we het hele bos veel sneller doorzoeken,” hoor ik Paul zeggen. “Al doet ze te hard haar best om niet gevonden te worden. Ze wil duidelijk tijd voor zichzelf.” Lyn, kom naar huis, alsjeblieft, bid ik in stilte en ga ik met een kop koffie op de veranda zitten. Sinds Lyn weg is, is de koffie niet aan te slepen en heb ik weinig gegeten. Als ik er zo slecht aan toe ben, hoe is het dan niet voor haar. Waarom is ze weg gegaan? Voor me uit starend, luister ik wel naar alle geluiden om me heen. Ik hoor een bekend geluid en weet ik dat Embry en Paul verandert zijn.

Reageer (2)

  • dolovebill

    Snel verder

    8 jaar geleden
  • Altaria

    Even tijd om na te denken. Maar ze haf op zn minst een briefje achter kunnen laten...

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen