Foto bij Chapter 034

Jaylyn Cameron

Zaterdagmiddag....

Enjoy, and thanks @Vaisey for your reactions :)

Ik weet dat Jared vanochtend de anderen ingelicht heeft over Paul's obsessie met mij. Zelf is het huis schoon en zou ik zo naar het strand gaan. Buiten schijnt het zonnetje en is er geen wolk in de lucht te zien. Vaak geniet iedereen van het weer en het liefst op het strand. Ik heb mijn zwempak maar aangetrokken omdat ik van Jared gehoord heb dat de jongens vaak gaan klifduiken. Uit mijn kast pak ik een short en een mouwloos shirt. Als laatste trek ik makkelijke schoenen aan.
“Lyn, ben je klaar?”
“Net,” grijnzend loop ik naar beneden en zie ik Jared in de woonkamer staan. “Hoe ging het?”
“Zoals te verwachten.” Hij rolt met zijn ogen. “Camera? Ik wil echt hun gezichten zien als we zeggen dat je mijn zus ben. Het is hun eigen schuld dat ze zulke conclusies trekken.”
“Zo vreemd is dat niet want we doen en delen veel met elkaar. Een buitenstaander zou denken dat we een relatie hebben,” grinnik ik en pak ik mijn fototoestel. Om die in de tas te doen.
“Ze horen geen snelle conclusies te trekken of snel te oordelen. De echte verrassing voor hun komt vanavond omdat je met mij mee komt naar het kampvuur,” lacht hij. In de keuken doe ik nog wat te drinken in de tas. Samen met wat broodjes, die ik van tevoren klaar heb gemaakt.
“Absoluut, kijken of ze dan nog steeds zo verbaasd zijn.” Hij pakt de tas van me over en gaan we weg. “Heb je je bikini aan of zo?”
“Zwempak natuurlijk,” reageer ik. “Niet alle plezier voor jezelf houden. Zo kan ik ook klifduiken.”
“Dat is mooi,” glimlachend slaat hij een arm om me heen en gaan we naar het strand. “Iedereen is er al, op twee na.”
“Ik weet precies wie je bedoelt.” Ik haal een hand door mijn haren.
“Ben je nog steeds zo flexibel?” Hij kijkt me aan.
“Uiteraard, dansen en gymnastiek leer je niet snel af.” Ik sla vanzelf mijn arm om zijn middel. “Salto of kurkentrekker, ik kan het nog steeds.” Als we dichterbij komen, kunnen we steeds meer horen.
“Ze zijn zonder mij begonnen.” Jared kijkt me wat onschuldig aan en maakt een zacht jankgeluidje. Ik pak de tas terug.
“Waar wacht je nog op dan.” Ik ben nog niet uitgepraat of hij rent naar zijn vrienden.

Reageer (1)

  • Altaria

    Cool klifduiken!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen