Foto bij Chapter 019

Jaylyn Cameron

“Jared.” Sam komt tussen de bomen vandaan en komt hij met grote stappen naar ons toe. Dat de man boos is, is duidelijk te zien.
“Sam.” Kaatst mijn broer terug. “Ze zal haar excuus aanbieden bij Carlisle. Ze wist niet dat ze over een grens gegaan is.”
“Je weet dat ik voor mezelf op kan komen.” Ik leg mijn hand op Jared's schouder. Gelijk kalmeert Jared. “Sam, ik wist niet dat ik regels verbrak totdat Emmet en Rosalie voor me stonden. Ik zal mijn excuus aanbieden bij de Carlisle en ook om toestemming vragen om toch op hun land te mogen.” Ik loop even naar binnen en kom terug met een mapje. “Misschien als je dit ziet, weet je waarom ik toestemming wil vragen.” Het mapje is mijn portfolio en zitten mijn beste foto's erin. Sam gaat zitten en bladert hij erin. Jared pakt de fles drinken en komt hij naast me zitten.
“Dit zijn goede foto's.” Het doet me goed dat Sam mijn werk bewondert.
“Ik heb al foto's gemaakt van hier in de bossen. Gisterochtend vroeg heb ik een uil gezien. Samen met een eekhoorn, een hert en zelfs een konijn.” Ik kijk naar Jared en knipoog. “Voordat ik die grens over ging, heb ik wolven gezien met puppy's. Die foto's ontwikkel ik zelf.”
“Je foto's zijn schitterend, dat moet ik toegeven.” Zucht Sam.
“Dat neemt niet weg dat ik bij jou een regel verbroken heb. Ik zal mijn excuus aanbieden bij de Cullens.” Ik neem een slok drinken. “Jared heeft me uitgelegd hoe de familie heet en dat ik bij Carlisle mijn excuus aan moet bieden. Als je wil dan ga je mee. Samen met Jared en kun je zelf horen.”
“Dan kunnen we beter nu gelijk gaan.” Stelt Jared voor. “Bel Emily even zodat ze weet waar je ben.”
“Bedankt.” Sam staat op met een knikje. Om binnen te gaan bellen.
“Oké, drie dingen die je ook moet weten. Edward kan gedachten lezen, Jasper kan je emoties beïnvloeden en Alice kan de toekomst zien. Wees voorzichtig, vooral met je gedachten.” Vertelt Jared snel en zacht.
“Emily weet ervan. We kunnen gelijk gaan.” Reageert Sam. “Ik heb Carlisle gebeld dus hij weet dat we komen.”
“Prima, ik neem mijn portfolio mee.” Ik stap in de auto bij Jared en Sam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen