Foto bij Chapter 015

Jaylyn

Nadat Sam weg gegaan is, ben ik gaan kijken in de kelder of ik daar een donkere kamer van kan maken. Zodat ik de foto's zelf kan ontwikkelen. Met de muziek aan, ben ik alles aan het opruimen om zo wat ruimte te maken. Tegelijk denk ik na over de ondervraging met Sam. Hij wilde me duidelijk leren kennen. Vast omdat hij wil weten of ik een vriendin ben van Jared. Of zijn inprent. Ik kan niet wachten tot we ze vertellen dat ik zijn tweelingzus ben.
“Lyn?” Ik kan horen dat Jared naar beneden komt.
“Wat is er?” Wil ik weten. “Ben ik geslaagd van Sam's ondervraging?”
“Tuurlijk.” Grinnikt hij. “Ze kijken duidelijk niet beter want anders is het te zien dat we familie zijn. Ik ga even weg.”
“Geen probleem, half zeven staat het eten op tafel.” Glimlach ik naar mijn broer. Juist wanneer Jared wat wil zeggen, kunnen we gehuil horen van een wolf.
“Dat is Sam.” Hij drukt een kus op mijn wang. “Ik zal mijn best doen om op tijd te zijn. De enige manier dat ik het eten mis, is door de vijand.”
“Ga nou maar, ik ben hier nog wel even bezig.” Ik duw hem richting de trap.
“Later.” Hij rent, met twee treden tegelijk, naar boven en daarna is hij weg. Zou het echt belangrijk zijn of wil Sam mijn broer terecht wijzen waar de anderen bij zijn. Ik zal het nog wel horen, besluit ik en ga ik verder.

Reageer (1)

  • Altaria

    Hahah te leuk

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen