Foto bij and i'm home i think

julie's huis^

waar woon je eigenlijk? vroeg justin.
uhmmm.... die en die straat nummer713 ofz...
owh dat is naast mij! hoorde ik justin enthousiast zeggen ik was wel blij dan hoefte ik hopelijk niet alleen naar huis vond het namelijk toch wel een beetje eng.
uhmm.. zou ik dan met jou mee kunnen rijden?
ja hoor! moet je ook nog alles inrichten of is dat al gebeurt?
heb wel al allemaal spullen maar nog niet ingericht dus dat moet ik nog doen hoezo?
Nou ik wil je anders wel helpen als je dat wilt.
owh echt dankje! het is gelukkig wel al geverft:)


tijdsprong bij het huis..

we stopte voor een hele mooie buurt ik keek mijn ogen uit ik was hier nog nooit geweest en me moeder wou me geen foto laten zien...

welk huis is mijn huis? vroeg ik onschuldig.
haha die en justin wees een huis aan...

wowwwwwww das zoo groot!
haha ja in je eentje wel denk:P
en ik woon daar en justin wees het huis naast jou aan..

je deed de deur open en daar stonden alle spullen voor in de woon kamer beetje kriskras door de kamer... uhmm zullen we hier maar beginne?? dan kunne we daarna ff game ofz.. dat we daarna de rest doen:)
ja is goed! game jij dan?? ik bedoel je bent een meisje.. of zijn t van die meide games?
haha ja ik ben een meisje... en nee geen meide games..:P al vind ik singstar erg leuk maar ik vind race spellen enz.. ook geniaal

tijdens het gamen hadden we echt de grootste lol we kwamen zelfs uit in een kussen gevecht ik heb het echt zoo gezellig gehad...

hee blijf je anders eten?
ligt der aan wat je eet:P zei justin lacherig terug:P
pizza(A)
haha lekker.. nou ik blijf zeker eten:P ik loop eventjes naar me moeder om het te zeggen en eventjes wat anders aan te trekken.. ben dit nu wel zat haha:P

haha ja is goed... ik ga ook wat makkelijkers aan doen haha totzoo...

Reageer (1)

  • unrisked

    Grooooooott huis haha

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen