Hallo als je dit leest!

Welkom bij Cold Christmas. Leuk dat je hier een kijkje komt nemen!
Dit is mijn allereerste verhaal dat ik af heb geschreven en ik ben er dan ook blij mee!
Ik weet dat kerst inmiddels voorbij is, maar ik wil het toch plaatsen. Anders vergeet ik het volgend jaar en op dit moment kom ik met andere verhalen niet verder. Dus vandaar dit kerstverhaal.

Ik wil ook graag iets vertellen over de hoofdstukken. Er zijn 3 hoofdstukken die ieder zijn opgedeeld in 5 stukken. Bij de eerste 2 hoofdstukken zullen deze kleine stukjes vrij kort zijn. (200-400) woorden. Bij het laatste hoofdstuk zijn bijna alle stukjes 1000+ woorden. Aan de titel van het hoofdstuk kun je zien vanuit wie het is geschreven. Let wel even op bij hoofdstuk 3. Het eerste deel gaat over wat de desbetreffende jongen en is niet vanuit de ik-vorm. Ik heb geprobeerd om het vanuit de derde persoon te vertellen. Na de streep gaat het dan over op het perspectief van het meisje.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Veel leesplezier!

Liefs, xSmallx

ps. Twijfel niet om tips te geven. Dit is mijn eerste afgeronde verhaal, dus er zullen vast punten zijn om te verbeteren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen