Foto bij 'T Was The Night Before Christmas 2.5 (One Direction)

Het publiek gaat uit zijn dak voor One Direction. ‘Sydney! You’re great!’ Het is aan Harry om iets tegen hun fans te zeggen. Terwijl Harry nog even verder praat, overlegt de rest over het volgende nummer met hun band. Omdat het kerstavond is, willen ze graag een kerst nummer zingen. ‘Ken je het?’ Niall staat bij Dan, de gitarist. Gelukkig kent de gitarist. Liam informeert bij Sandy de basgitarist of ook hij het nummer kent. Ook hij kent het. Louis is bij Josh en bij Jon wezen vragen en ook hij kreeg positieve respons. ‘Omdat het bijna kerst is doen we vandaag, speciaal voor jullie, twee kerstnummers!’ Weer wordt er oorverdovend gejuicht en gegild. ‘Als eerst: I’ll be home!’ Kondigt Louis het eerste kerstnummer aan. De muziek begint te spelen en Harry zet in.

Santa called to make sure I’m prepared.
He said "Winter love is spreading everywhere"
Summer came and took off with the spring
So now we start the Christmas Caroling


Dan neemt Louis het van hem over. Hij zingt voor zijn familie, maar misschien nog wel het meest voor Alicia.
I'll find my way back home
And light up every tree
We will hang our stockings for you
And one for me
Cause Santa called to make sure I'm prepared
He said "Pack your bags and tell them You'll be there"


Het refrein gaat samen. De fans gaan uit hun dak. Het is een rustig nummer en dus kunnen ze de stemmen van de jongens goed horen en vooral ook hoe mooi die stemmen samen klinken. Na het refrein is Niall aan de beurt.
Santa called to make sure I'm prepared
He said "Wrap the gifts with all your love and care"
The wind blows the snow up in the sky
But I won't let the wind delay my flight


Na nog een keer het refrein, zingt Liam nog een klein stukje.
Santa called to make sure I'm prepared
He said "Pack your bags and tell him you'll be there"


Het refrein wordt nu volop meegezongen. De fans zingen uit volle borst mee. Wanneer het lied is afgelopen, gaan ze verder met wat vrolijkers.

‘Merry Christmas, everyone!’


Liedjes:
I'll be home, Meghan Trainor
Merry Christmas everyone, Shakin' Stevens

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen