Foto bij 'T Was The Night Before Christmas 2.2 (Erin)

Na een stuk rijden met de auto ben ik aangekomen bij mijn ouders. Nu ik kerst niet met Niall kan vieren, breng ik de feestdagen door bij mijn ouders. Vandaag zou ik mijn moeder helpen met koken en alle andere voorbereidingen. Morgen zou de hele familie komen om te eten en cadeaus uit te pakken. Ik ben totaal niet in de stemming voor al het vrolijke gedoe, maar ik moet wel. Mijn kleine nichtjes en neefjes zullen er ook zijn, dus die mogen niets doorhebben. Wat zou het fijn zijn als mijn lieve vriendje er zou zijn. Alles zou zoveel leuker zijn. Hij zou zelfs ook mijn moeder helpen met koken en dergelijke waarna we waarschijnlijk helemaal vies zouden zijn. Ik glimlach eens waterig. Ik merk pas dat ik sta te dromen als mijn vader me een knuffel geeft. ‘Weer aan het dromen over Niall?’ Ik knik. ‘Ik mis hem pap.’ ‘Ik weet het meisje, wij hadden hem ook liever hier gehad. Hij is erg goed gezelschap.’ Een traan stroomt over mijn wang. ‘Ach meissie toch.’ Zijn armen trekken me dicht tegen hem aan. Meer tranen ontsnappen en daar zit ik dan. Als een klein meisje bij haar papa die haar troost. ‘Hij is er snel weer meis. En tot dan maken wij het gezellig met z’n allen.’ Ik knik en maak me los uit zijn omhelzing. ‘Ik ga mama helpen.’ In de keuken is mijn moeder druk bezig met het snijden van allerlei groenten. ‘Wat kan ik doen mam?’ Vraag ik haar. ‘Uhm, begin maar vast met het deeg voor de cake. Dan kan dat vast de oven in. Misschien kunnen we hem vanavond nog versieren.’ ‘Oké!’ Ik pak alle ingrediënten en ga dan aan de slag en voor heel even vergeet ik het feit dat Niall er niet is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen