Foto bij Bad News 1.5 (One Direction)

Met een bezweet lichaam komen de vier jonge mannen van het podium afrennen. Liam ploft meteen op één van de zitzakken die er staan, Niall duikt op de andere en Louis en Harry vallen op de bank neer. ‘Pfoe, dat was me een show!’ Zucht Louis. Zijn is shirt nog helemaal doorweekt van zijn watergevecht met Liam en zijn haar plakt aan zijn voorhoofd. ‘Dat kun je wel zeggen, ja.’ Reageert Liam. Ook hij is door en door nat. Harry zegt niets. ‘Ik wilde dat dit de laatste was in december.’ Zegt Niall. ‘Dat zou betekenen dat ik naar Erin kon voor kerst.’ De blonde jongen zucht. ‘Ik wou dat je gelijk kreeg.’ Ook Harry zucht eens. ‘Gemma klonk zo verdrietig toen ik vertelde dat ik er niet zou zijn.’ Louis maakt een instemmend geluidje. ‘Alicia was er ook al totaal niet blij mee. Kunnen we de show niet gewoon skippen?’ ‘Konden we dat maar. Ik was ook liever bij mijn ouders.’ Zegt Liam. ‘Maar de fans hebben nu tickets, we kunnen ze niet teleurstellen.’ ‘Je hebt gelijk.’ Zegt Louis. ‘Ik ga me douchen en omkleden. Ik krijg het koud.’ Met die woorden loopt hij weg. ‘Ik heb het ook niet warm meer. Ik ga ook maar douchen.’ Zucht Liam. ‘Laten wij dan ook maar gaan omkleden Ni.’ Niet veel later is het leeg en stil backstage.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen