Foto bij Hoofdstuk 4

Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!!

Mijn familie kwam binnen en dus hing ik op om te vragen of we nog iets van plan waren vandaag. Iedereen was het er over eens dat we een luie zondag gingen houden waarbij we het huis niet veel uit moesten. Ik had de buurt nog niet helemaal gezien en vertrok dus op mijn eentje naar buiten met mij ipod en mijn jas. De bossen in La Push waren echt prachtig. Ik was wel blij dat ondanks we verhuist waren, we op zo’n mooie plaats woonden nu! Ik zette me neer op de overgang van bos naar strand en keek wat voor me uit. Op dit moment voelde ik mij echt volkomen gelukkig. Ik zag een groepje van 3 jongens (zonder shirt) aankomen. Ze hadden mij nog niet opgemerkt. Gelukkig ik word echt ongemakkelijk in de buurt van jongens. Toen ze me opmerkte kwamen ze op me af gestapt. De oudste, of toch dat dacht ik, stelde zich voor als Sam. De andere noemde Paul en Jacob. Ze waren alle 3 verschrikkelijk hot wat mij nog ongemakkelijker deed voelen. Ze vroegen of ik nieuw was en waar ik dan naar school ging. Dus ik antwoordde heel zachtjes terwijl ik naar da grond bleef kijken dat ik hier al een week woonde en ook hier in het reservaat naar school ging. Jacob zei dat hij en Paul daar ook gingen en dat, als ik wou ik wel bij hen mocht zitten. Daar keek ik van op. Die jongens zijn eigelijk nog wel vriendelijk. Ik sloeg het aanbod af en zei dat ik morgen nog wel zou zien wat ik deed. Ik zei ze gedag en liep weer naar huis voor het vervolg van mijn luie dag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen