>> 15
Als je een grafiek zou maken van de lengte van de hoofdstukken uit dit verhaal, krijg je een erg heuvelachtig landschap. Dat voegt ook wel wat Engelse sfeer toe, I guess.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Oh damn ik was nog niet klaar, dus hier het tweede deel van deze reactie, die ongeveer even lang is als dit fantastische hoofdstuk.
8 jaar geleden“Het spijt me, Pads. Ik heb Lily beloofd dat we vandaag naar het British Museum zouden gaan.
Aaaaah musea, ik wil ook een vriendje dat me naar musea sleept (bloos)
Remus legde een hand op Sirius’ knie. Sirius was bijna vergeten dat hij er ook nog was, zo gefocust was hij op James’ verraad (waar James niets aan kon doen, maar wat het niet minder verraderlijk maakte). Hij moest heel erg zijn best doen om niet achterover van de bank te kukelen van schrik. “Sirius,” begon Remus, “als je het zo erg vindt om in je eentje op Dora te moeten passen, kan ik je wel helpen.”
Yaaaaaas Remus go you can do it boy.
“Ik heb een afspraak bij de dokter,” zei Remus, terwijl hij zijn hand weer terugtrok.
aah nog meer mysterieuze ziektes
Een tandarts is een dokter,” zei Sirius. “Een tanddokter.” Hij had geen flauw idee waarom hij het voor Remus opnam, want hij vond het zelf net zo raar klinken als James. Aan de andere kant had Remus het recht om nieuwsgierige aagjes zoals James niet alles te vertellen, en het was gewoon leuk om tegen James in te gaan.
Gelukkig weten wij wel waarom hij het voor zn boy Remus opneemt.
“Ik geef je de helft als jij me de helft van jouw koffie geeft.”
8 jaar geledenFaire deal, Pads.
“Oh God,” zei Remus. “James, stop hem, voordat hij nog meer in detail treedt over hoe orgastisch dat ding is. Het is hier te vroeg voor.”
Wil dit zeggen dat onze lieve Remus dit wel acceptabel vind na klokslag twaalf? (wbw)
Remus zat gewoon dichter bij de deur (zei Sirius tegen zichzelf).
Al die leugens Sirius. Is het soms ook te vroeg voor de waarheid?
James was die ene weirdo in iedere vriendengroep die niet langs een buggy kon lopen zonder te vragen of hij de baby mocht zien.
Thank God ontbreekt die persoon in mijn vriendengroep hahaaha.
Ze namen de rol in die Sirius normaal gesproken opeiste en dwongen Sirius om zich te gedragen als een verstandige volwassene, waar hij absoluut niet tegen kon.
mIJN LEVEN OMG how IS THIS POSSIBLE
“Wie zijn al deze mensen?” vroeg Remus. “Ze hebben nogal rare namen.”
Nee want ik ken twintig mensen die Remus heten?
hij heette Sirius
Sorry maar ik vind sterren echt fantastisch had ik maar een sterrennaam