Foto bij >> 14

Pauze van mijn huiswerkmarathon om een hoofdstuk te activeren. :Y)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Baudelaire

    Mensen die Sirius Black kenden, zouden hebben verwacht dat hij een enorme sloddervos was. Het was waar dat hij chaotisch was en niet van huishoudelijke taken hield, maar tegen alle verwachtingen in deed hij ze toch. Hoe groot zijn afkeur voor de afwas doen ook mocht zijn, zijn hekel aan een rommelige woonplaats overwon.

    Damn, was ik maar net als Sirius. Dan was mijn kamer enigszins bewoonbaar.

    Hij at nooit repen chocolade, want hij had zijn snoep liever in een vorm waarmee hij James zou kunnen bekogelen zonder meteen al zijn ammunitie bij de eerste worp kwijt te zijn.

    Goede zaak, goede zaak.

    Sirius legde de chocola op de spoelbak van de wc, want dat hoefde absoluut niet in de wasmachine. Hij nam nog een tijdje om naar de sweater te staren. In films namen mensen altijd kledingstukken of kussens van mensen die ze misten en snoven hun geur op. Sirius had zich altijd al afgevraagd of dat echt zo werkte. Remus zat letterlijk een kamer verderop, maar het kon geen kwaad een onschuldige hypothese te testen, toch?

    Aha, het was dus andersom. Wel een beetje teleurstellend dat Remus stoffig ruikt hahaha (cat)

    Sirius bevroor met zijn gezicht nog steeds tegen de trui gedrukt. Het leek hem beter verstoppertje te blijven spelen en James niet direct aan te kijken. Wie weet hadden baby’s toch een punt en was objectpermanentie niet zo permanent als mensen beweerden.

    Inge, am I supposed to understand this? Wat is objectpermanentie in gods name

    “En dus probeer je dat op te eten? Jemig, Sirius.” James zag eruit alsof hij zich zeer serieus afvroeg waarom ze vrienden waren. Dat was goed, want het betekende dat hij Sirius’ doorzichtige, half als vraag gepresenteerde leugen geloofde. “Er is nog een rest pizza in de koelkast. Neem dat.”


    Haha, James staat op het punt van opgeven.

    8 jaar geleden
  • ProngsPotter

    Omgosh, ik ga dood hier :'D

    Ze zijn verliefd we zijn weer met z'n twee.
    Gelijk de tijd hiervoor.

    8 jaar geleden
  • Altaria

    In films namen mensen altijd kledingstukken of kussens van mensen die ze misten en snoven hun geur op.

    Je mist hem Sirius, geef maar toe je mist hem en hij is nog geen kamer verderop
    Ik zie het gebeuren, maar zij hebben niets door...

    8 jaar geleden
  • Phlegethon

    hahaha, good job Pads

    8 jaar geleden
  • Spotgaai

    Oh god Sirius, ongelooflijke muts die je bent

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen