Foto bij Bad News 1.2 (Erin)

Eindelijk! Mijn computer is opgestart en ik kan Skype opstarten. Ik kan niet wachten om mijn lieve vriendje eindelijk weer heel eventjes te zien. Helaas niet in het echt, maar het kan niet anders. Gelukkig is hij met kerst weer thuis. Na een minuut is Skype eindelijk zover. Zodra er staat dat ik aangemeld ben, word ik gebeld. Ik klik meteen op accepteren. ‘Niaaaaall!’ Roep ik en een enorme lach komt op mijn gezicht. 'Eriiiiiin!' Roept Niall terug. 'Hoe is het?' Vraag ik enthousiast. 'Wel oké.' Zijn lach is meteen minder. 'Wat is er?' Vraag ik bezorgd. 'Ik had net een soort vergadering. We moeten dus op 24 december nog een show doen in Sydney omdat de andere concerten al zo snel uitverkocht waren.' Mijn mond valt open. 'Een show? Op 24 december?' Hij knikt. 'Sorry.' 'Hoe komen ze erop?!' Vraag ik boos. Dat management komt me soms echt de keel uit. 'Het spijt me echt! Ik kan er helaas ook niets aan doen.' Niall klinkt geïrriteerd. Ik ben ook niet boos op hem. 'Sorry Ni. Ik ben niet boos op jou. Gewoon dat stomme management. Ik geloof best dat ze voor de rest prima zijn, maar dit?! Dit vind ik niet kunnen.' Niall zucht en haalt zijn schouders op. 'Ik weet het.. Wij waren ook liever thuis geweest. Zij hebben makkelijk praten. Zij zijn lekker thuis bij hun families. Maar met oud en nieuw ben ik thuis! Dat beloof ik!' Probeert hij me op te vrolijken. Ik glimlach even. 'Ik weet het. Ik ga je missen.' ‘Ik ga jou ook missen.’ Dan komt het hoofd van Liam in beeld. ‘Hi Erin, ik moet Niall weer meenemen. Sorry!’ ‘Hoi Liam! Geeft niet.’ ‘Ik hou van je Erin. Ik sms je vanavond.’ ‘Ik hou ook van jou Niall.’ Dan springt mijn scherm weer op het beginscherm. Ik mis hem nu alweer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen