10.2
Hallo allemaal!
Ik ga mijn excuses niet eens meer aanbieden, want volgens mij zijn jullie dit inmiddels wel van me gewend haha. Ipv daarvan besteed ik deze ruimte aan een nieuw deeltje. Ik probeer er vandaag nog een paar meer te schrijven op het werk, maar zoals altijd beloof ik niets. En ik wil jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar wensen, mocht dat er niet meer van komen.
Heel veel liefs xx
21 oktober.
Ik ga mijn excuses niet eens meer aanbieden, want volgens mij zijn jullie dit inmiddels wel van me gewend haha. Ipv daarvan besteed ik deze ruimte aan een nieuw deeltje. Ik probeer er vandaag nog een paar meer te schrijven op het werk, maar zoals altijd beloof ik niets. En ik wil jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar wensen, mocht dat er niet meer van komen.
Heel veel liefs xx
21 oktober.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Oei oei..
8 jaar geledenTommie je word achtr gelaten ze!
De meiden hebben gelijk!!
Dat ze er maar goed van genieten!
Het gezaag komt toch maar achteraf...
En dan geeft ze zo'n kater dat ze gewoon door zijn gesnater slaapt x)
Dat probleem is dan ook opgelost x)
Maar ben eens benieuwd hoelaat ze thuis zal zijn x)
Sebiet zitten de venten daar zo in de zetel,
In de donker,
Komen ze binnen springt zo het lampje naast hen aan,
Kijken ze supr boos enz..
Net als in de films als de dochter te lang weg zit en de papa klaar zit voor zijn preek xd
Mja bij Tommie even op zijn schoot gaan zitten
Of goe schudden met j kont..
En elke hersencel zijn lichtj gaat uit en alle zakt naar beneden...
Toch een voordeel aan mannen eh x)
Leuk dezltj!!
En ik snapj helemaal!
Mijn storie gaat aan geen kanten vooruit...
Dus doe opj gemak!
Xx
Iedereen ook fijne feestdagen en een gezond 2016 gewenst!
8 jaar geledenHopelijk wordt tom niet boos....
A.s.a.p verder please!
hihi... eerst moet Tom zijn schatje achter laten en daarna gaat zijn liefje er vandoor
8 jaar geledenals dat maar goed gaat komen...
snel verder gaan hoor
Je schrijft zo leuk!
8 jaar geleden